עצמאות היא אישה: אפילו בנדל"ן

היום מציינים את יום האישה הבינלאומי במדינות רבות. יום של הרהור מסוים, במיוחד בתקופה בה אלימות מגדרית עדיין נותרה מרכיב נוכח בתוך המרקם החברתי. כדי לחלוק כבוד לקוראינו, החלטנו ליצור טור כל-נשים. הגיבורים הבלתי מעורערים של המאמר של ימינו הם הבחירות של נשים מבחינת מגורי הנדל"ן שבחרו. ידוע כיצד מצב החירום המגיפה שינה באופן משמעותי ולעתים קרובות באופן בלתי הפיך את הבחירות וההרגלים שלנו. עם זאת, אנו רוצים לנתח מהן ההעדפות הנשיות ועדיין בכל הנוגע להסכמי מכר או חכירה. ובכן, אם גם אתם מעוניינים בנושא זה, אתם במקום הנכון. אז אנחנו רק צריכים להתחיל!

אומרים שלנשים, לאורך השנים, הודות למאבקים המגדריים הרבים להשיג אותן זכויות כמו גברים, יש נטייה לעצמאות באופן טבעי. בניגוד לתפיסות ימי הביניים לפיהן האישה הייתה אמורה להיחשב "מלאך האח", שומרת המשפחה והבית, למרבה המזל בימינו אידיאולוגיה זו עברה כעת. בואו נראה איך, למעשה, בשנים האחרונות מדובר בנשים באחוז גבוה יותר מגברים שחתמו על חוזי שכירות. רבים מאלה בחרו בפתרונות עצמאיים, אחרים במקום בפתרונות לכל התא המשפחתי. אך מהם הסוגים המועדפים על ידי נשים?

אנו מזהים מקום לינה עצמאי במקום הראשון, בהשוואה לשנה שעברה, עם אחוז של 23%. במקום השני במקום זאת, אנו מוצאים את הזרעים העצמאיים, עם 17 נקודות אחוז. לא חסר גם פתרונות אוטונומיים נוספים המייצגים את הסימן המובהק של חברה בהתפתחות הפוסט-מגפתית. אנחנו מדברים על וילות עצמאיות אשר, עם זאת, יש חללים פנימיים וחיצוניים גדולים. גם לבתים עם מרפסת פשוטה או פינה ירוקה ביקוש רב. במקרה זה, האחוז הוא 15% יותר מאשר בשנת 2020. בהשוואה לשנים קודמות, הקוטג'ים והבתים המדורגים לא עברו שינויים משמעותיים.

בחירה חדשה עולה בזירה הבינלאומית. במשך שנים זה נחשב לגברי בדרך כלל. צורת השקעה חלופית: הקופסה. בהשוואה לדירה הקלאסית, התיבה מנהלת הרבה יותר פשוט ומבטיחה תשואה שנתית של 6%. חלופה תקפה למי שמחליט להשקיע באופן פעיל בנדל"ן. ניכר כיצד, אם כן, אפילו הנדל"ן הפך ורוד בשנים האחרונות. מסר חשוב אותו אנו רוצים להדגיש ולהעביר. במיוחד לנוכחות המסורבלת עדיין של מנטליות סגורה ושנאת נשים בתוך החברה.

ביום זה אנו רוצים להודות לקוראינו. אנו מאחלים שתמיד תהיה כל כך דינמי בתחום זה ובמגזרים אחרים, תוך התרת מושגים מגדריים. מדי יום תוכלו למצוא חדשות רבות בשוק הנדל"ן הבינלאומי ועל התפתחותו. אם אתה סקרן לדעת יותר על נושא זה ונושאים אחרים, אנו נזרוק לך את ההאשטאג הבא: #stayrealigro!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB