אתרי סקי מפחידים: היקרים ביותר בעולם

יש הרבה אנשים שאוהבים את ההרים, יש כאלה שמזלם לגור שם ואלה שרוצים לעבור כל השנה. כמתואר במדריכים הקודמים, שוק הנדל"ן משתנה ללא הרף. במיוחד בתקופה כזו, בה חוסר הוודאות שולט עליון. יש האומרים שכדאי לרכוש נכס עכשיו. ויש כאלה שמאמינים שנבון יותר לחכות. דעות מנוגדות, שניתן להשתיק רק באלמנט אחד: הנתונים המתמטיים. לכל אלה המעוניינים לבחון מקרקעין או שתמיד חלמו להתגורר בהרים, הטור הזה יהיה שימושי באמת. אנו נספר לכם מה הם המחירים הגבוהים ביותר באתרי הסקי המפורסמים ביותר. אז, בלי ללכת לאיבוד בשיחות חולין, בואו נעשה ניתוח מעמיק ביחד!

לפני שעזבנו, עלינו להניח הנחת יסוד. המקומות שאנחנו מתארים הם המפוארים ביותר. לכן, הקטע המוביל כיום הוא היוקרה. מה שאומר שאנחנו כבר מדברים על נתונים גבוהים. אבל בואו ננסה לערוך דירוג.
בין המקומות בהם קניית נכס בהרים פירושה נקיטת צעד חשוב מאוד, סנט מוריץ בולטת בשוויץ. במיקום זה, בקתה הגיעה ל -47 מיליון יורו. לא פחות חשוב הוא הכמות הנדרשת באוסטריה כדי לעבור מחדש עם סגנון ומבלי לוותר על נוחות כלשהי. זה 30 מיליון יורו עבור נכס בקיצביהל. הפיתרון הזול ביותר? תמיד זרמט שוויצרי עם '' רק '' 20 מיליון יורו. ואם אתה חושב שהדירוג יכול להיגמר כאן, בין שוויץ לאוסטריה, ובכן, אתה טועה. החלטנו להרחיב את פנקס הכתובות שלנו, כולל מקומות מחוץ לאירופה.

בזירה הבינלאומית, אספן שולטת בארצות הברית. אולי אחד מאתרי הסקי המפורסמים ביותר, כמו סנט מוריץ! ב 22 מיליון, זה עדיין זול יותר מאשר בן זוגו האירופי, אבל זה לא לכל התקציבים!
חשוב מכך, אך רק מבחינת מחיר ולא תהילה, וייל, קולורדו. העיר מגיעה ל -26,900 אירו למ"ר. נתונים מופקעים, אך גורמים לנו להבין כיצד פלח היוקרה עדיין סלקטיבי מאוד ולא נגיש לחלק גדול מהאוכלוסייה. קנדה לא יכולה להיכשל בנתח חשוב בדירוג זה. עם 12.400 מיליון, הוא מוביל את ויסלר בלקקום לצאת לפנורמה של לבני היוקרה הבינלאומיות.

מוזר אבל נכון, האיטלקים קורטינה וקורמאייר ממוקמים בחלק הזול ביותר בדירוג שלנו. בהתאמה 16 אלף ו -12 אלף יורו. המחירים, לסיכום, נראים צנחו מעט בהשוואה לשנים קודמות. בוודאי בזכות מצב החירום הפנדמי, שחסם גם במקרים רבים את עונות הסקי. בתקווה שהכל יוכל לחזור לנורמליות מוחלטת, אנו מזמינים אתכם ליידע את עצמכם מדי יום בשוק הנדל"ן הבינלאומי. כפי ש? פשוט על ידי קריאת המדריכים והעמודים המיני שלנו שתמצאו בפורטלים שלנו. ואתה, האם אתה רוצה למקם את עצמך בהרים כדי להיות מסוגל לעשות סקי קרוב לבית, או שאתה מעדיף את האזורים החמים יותר?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB