דיור חברתי לבתים תפוסים: החידוש של מדריד

אחת המציאות המושפעת ביותר ממצב החירום בקוביד, מדריד, מצליחה להתבלט שוב. כדי להתמודד עם הבעיות הקשורות למשבר עולמי זה, היא יישמה תוכנית אסטרטגית נוספת. תמיד בהקשר של נדל"ן שהולך לכיוון מטמורפוזה לא משמעותית. הן בחקיקה והן ברמה הכלכלית-חברתית. אז בואו נראה כיצד הוראה חדשה זו בנויה ומדוע היא נחשבת לאחת ההתערבויות המצליחות ביותר בחודשים האחרונים.
בואו נתחיל!

נתחיל מיד עם הגדרת הנהנים מהתערבות רגולטורית זו. תופעת הבית '' הכבוש '' נפוצה במיוחד בשנים האחרונות ברחבי אירופה. נושא הבית לרפורמה הזו יש כתנאים, מצטט מסמך הייחוס, כי היותו `` נכבש על ידי זרים באופן בלתי מורשה, עובדה יש להוכיח על ידי הגשת התלונה או התלונה המתאימות ואת-תרומתו הלא-ידי דיירי תואר המצדיק את המצב הקנייני ".

תופעה יוצאת דופן בתחילה, אך שלצערנו היא כיום חלק מהדינמיקה המקובלת המקושרת לנדל"ן ספרדי. סיבה מדוע הקהילה האוטונומית של מדריד החליטה לתקן את צו 52 משנת 2016 המסדיר את התהליך ואת הדרישות ליכולת הענקת בית מועצה. אֵיך? כולל בקטגוריות המוטבים, בנוסף לאלה המוצאים עצמם חיים בתנאים של מצוקה כלכלית, מי שיש לו בית משלהם כבוש באופן בלתי חוקי.

ברור שמדובר במצב דיור זמני אשר יפוג כאשר הנוגעים בדבר ישירות יוכלו להחזיר את ביתם באמצעות התערבויות משפטיות ולוחות הזמנים הנלווים לכך. רפורמה שאושרה ברוב הממשלה ונראה כי היא מתחילה לשאת פרי. היו מועמדים רבים עד כדי החלטה לעודד יוזמה זו בעזרת המשטרה '' קונקרטית ''. מי ינסה לפתור מקרים בודדים כדי לזרז עוד יותר את התהליכים השונים.

עזרה לביורוקרטיה בעלת חשיבות רבה. אך גם עבור חברה שעייפה ומבוססת כעת בגלל בעיות בריאותיות. למעשה, אנו זוכרים כצפוי בתחילת מאמר זה. ספרד ובמיוחד קהילת מדריד רשמו למרבה הצער מספרים טרגיים מבחינת אנשים נגועים ומוות מקוביד -19.

זה גם יצר קריסה ממשית של מערכת הבריאות כולה, מה שהוביל אותה מערכת לאי-קבלת חולים ולנושאים קריטיים שאינם קשורים למקרה החירום הנ"ל. מסיבה זו ראוי להזכיר את הידיעה על סיוע משמעותי לאוכלוסייה שראתה גם כובשת את ביתם בנסיבות אלה.

אנו מקווים שזו תהיה אחת מאינספור החדשות שיכתירו את החודשים הקרובים של הנדל"ן הבינלאומי. כדי לברר פרטים נוספים על הנושא אך גם כדי לקבל מידע יומיומי על תחומים אחרים הקשורים לשוק הנדל"ן ... אתה רק צריך להישאר איתנו. מדי יום, ריגיירו יהיה הבלוג הרשמי שלך, כך שלא תחמיץ אף חדשות מעולם הלבנים! הישאר מעודכן, הישאר בריאליגו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB