שוויץ הולכת וגדלה

שוויץ תמיד הוקדשה כמדינה ניטרלית אך גם יקרה מאוד. בואו נגיד עבור כמה, בהתחשב ביוקר המחיה הגבוה, אך מכויל היטב על בסיס השירותים המצוינים המוצעים. אך במצב של כאוס כללי, נראה כי שוויץ היא יותר ויותר יציבה. עד כדי כך שבמקום להוריד את מחירי הנכסים שלהם, זה מעלה אותם. כבר ראינו כיצד במהלך שנת 2020 היו בעיות ניכרות ביכולתן של הכלכלות השונות להישאר פעילים ובעיקר לצוף בשוק. ובכן, נראה כי לשוויץ לא הייתה כל אחת מהבעיות הללו. זו הסיבה שאנחנו בריאליגרו החלטנו לנתח את המצב המאפיין מציאות זו. אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!

על פי הסטטיסטיקה, שוויץ היא אחת המדינות שחוו את הצמיחה הגבוהה ביותר מבחינת מחירי שוק הנדל"ן. גידול של 60% בהשוואה לשנת 2019. גידול שנראה שרוצה להמשיך בחודשים הקרובים. למרות שהעלייה הדו-ספרתית נוגעת בעיקר ל 76 ערים. מה שאומר שרק 4% מהסך הכל. אבל זה לא הכל. למרות שאחוז זה נראה כה קטן, ראוי לציין את הקפיצה האמיתית שנרשמה במרכזיה המרכזיים של המדינה.

כמו זו של ז'נבה, ציריך, באזל, לוזאן וזוג. לכן לא מפתיע כיצד נרשמה הגידול במציאות הבסיסית הבלעדית ביותר, בניגוד לאזור המרכזי במדינה, שהוא פחות יקר. בואו נראה את המחירים בפירוט. על פי הדיווחים של הבנק הבינלאומי, המחיר הממוצע הוא 15,000 פרנק. אבל המקום הראשון הגיע לגסטאד, חלק קטן מעיריית סאן, עם 19,800 הפרנק. באשר לסוג הדירות, העניין בבתים הרריים בדרך כלל הולך וגדל.

מה שמעורר אפוא באופן מלא את המסורת השוויצרית. במקרה זה בלטו אזור לאקס / סרטים, זרמט וורבייה, אנגלברג ואנדרמט. היוצא מן הכלל היחיד הלא צפוי היה הקשור לאזור טיצ'ינו, שרשם במקום קריסת מחירים. שוב כפי שדווח באותו דו"ח. באופן כללי, ללא קשר לדינמיקה הקשורה לעלייה או לירידת מחירים, שוויץ נותרה יעד פופולרי מאוד עבור רבים המעוניינים לעבור דירה. למרות זאת, המחירים ביחס ליוקר המחיה מטילים מעין מחסום טבעי עבור מי שאין לו את המשאבים הכספיים הראויים כדי שיוכל להרשות לעצמו אורח חיים יותר נוח. לא ידוע אם, עם השנה החדשה, המצב ישתפר או יחמיר עבור המשקיעים הפוטנציאליים. הרבה יהיה תלוי גם במצב החירום הבריאותי ובאופן שבו שוויץ מנסה להתמודד איתו.

למעשה, אנו זוכרים שלמרות היותה מדינה עשירה ביותר, שוויץ בכל זאת הייתה עדה לקריסת מבני בתי החולים. בגלל מחסור במיטות בגלל מגיפת Covid-19. אך אם אתה רוצה לדעת יותר, אנו ממליצים שתישאר מעודכן לפורטל שלנו. כל יום תוכלו למצוא את החדשות האחרונות בנושא נדל"ן בינלאומי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB