בית החלומות משתנה: המשאלות החדשות

כבר סקרנו זאת במדריכים קודמים. אך יש להדגיש עוד כי צרכי הקונים משתנים כרגע כל העת. במיוחד כשמדובר בבית החלומות שלכם או השכרה זמנית. למעשה נראה כי על פי מחקרים, יש פער אמיתי בין הצרכים מתחילת הנעילה לבין המצב הקיים. כולנו היינו יכולים להתחיל מההצהרה הפשוטה ש''ככל שיש יותר מקום, יותר טוב ''. למעשה, מומחי התעשייה ביטלו את המנטרה הזו שנראתה כאילו התבססה כל כך.

הסטטיסטיקה מדגישה כי ההעדפות כלפי וילות, קוטג'ים או אפילו בתי חווה גדלו, אך רק ב 12% יותר מאשר בשנת 2020. אחוז קטן מאוד אשר, עם זאת, נחשב הרבה במקרה זה. כזו למרפסות וטרסות, עכשיו חובה לבתי חלומותינו. עם זאת, אם זו הקו המנחה בתהליך בחירת נכס לרכישה, לא ניתן להחיל אותו גם לגבי חתימת חוזי שכירות. בואו נסתכל על המשטח המינימלי הנדרש. זה יגדל - תחשוב. זה למעשה נשאר ללא שינוי. אנחנו מדברים על כ- 65 מ"ר. ואנחנו אגיד לך עוד. השטח המקסימלי אפילו מצטמצם בכמעט 2 נקודות אחוז.

אך למה אנו חייבים את ההבדלים המהותיים הללו בין שני הסוגים?
ביסודו של דבר, העלייה בזמינות השטח להשכרה קובעת באופן אוטומטי עלייה בשכר הדירה. הסיבה לכך, בהתחשב כבר במעלה הזרם שזה יהיה פיתרון לא סופי, ננסה למצוא דירות במצב טוב אך ללא נוחות רבה. הבחירה בבית חלומותיו שונה לחלוטין. כיוון שהיא נתפסת כהשקעה סופית ונועדה להישאר לאורך זמן. לכן זה לא מפתיע כיצד ההוצאה המקסימלית, במקרה זה, גדלה.

אך בנוסף לנתונים המספריים הטהורים הללו, קיים אלמנט נוסף של ניתוק בין שני הסוגים. זה האזור שבו אתה מעדיף לעבור מחדש. באופן זמני או לצמיתות. במקרה של הרכישה בפועל, מעדיפים את האזורים הסמוכים לאגרגומים עירוניים גדולים. אולי קרוב לאזורים כפריים טבעיים יותר. ונחשו מה מחפשים החתמים העתידיים של חוזה השכירות במקום? ההפך הגמור! למעשה, בשכר דירה בוחרים בפתרונות מרכזיים.

בין אם הם מחוברים באופן מושלם לרשת העירונית ובין אם למי שרוצה לבזבז יותר, בחלק התוסס והעיקרי ביותר של המטרופולין.
אם מצד אחד אנו צריכים להגשים רצון לעצמאות וניתוק מהמציאות העירונית, מצד שני, עולה הרעיון להרגיש חלק בלתי נפרד מהעיר עצמה. אף שבדמיון הקולקטיבי הייתה אפוא דרך בחירה אחת, שאיחדה את שני הסוגים, במציאות, כפי שניתן לראות מהטור שלנו, ההבדלים ניכרים. איך המצב יהיה בעוד כמה חודשים? האם יחול שינוי חדש או שהיתרה תישאר ללא שינוי? כדי לענות על שאלה זו, נצטרך לחכות. אך בינתיים הישארו מעודכנים בפורטל שלנו. תמיד כאן, תמיד עם Realigro!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB