מלונות הופכים גם לפאסיביים

בתקופה כה קריטית כמו זו שאנו חווים, אין מעט שינויים: בכל העולם, כל עם מנסה להסתגל לאחד המצבים הבלתי צפויים והחסרי תקדים. זו הנוגעת למצב החירום של המגפה. ידוע כי כל מגזר הועמד למבחן, ונדל"ן בהחלט אינו נכלל במבחן קשה זה. בפרט, יש חלק מהנדל"ן שחווה את המצב בקוביד בצורה קריטית יותר. אנחנו מדברים על מלונות. בעולם של פחד, מתח ודאגה מתמדת לגבי העתיד, נראה כי פיתרון המלונות למטיילים עתידיים מושלך באופן פריורי. עבור מספר גורמים. קודם כל, חוסר היכולת לנהל את ההיגיינה של המתקן באוטונומיה מוחלטת.

שוק השכירות שונה. סופר מוגבר, במיוחד אם הנכסים כוללים שטחים חיצוניים וירוקים. זו הסיבה שזה לא מפתיע שהדבר לשינוי היה חיוני לתעשיית המלונאות. לכן, אנו ב- Realigro ראינו שחשוב לנתח את הקטע הזה. במיוחד ביחס לאירוע: הסבת מלונות רבים לפאסיביים. אתה זוכר את הטור הקודם שלנו בנושא בתים פסיביים? עבור מי שאיבד את זה, המונח "בית פסיבי" מתייחס למבנים המייצרים באופן עצמאי את האנרגיה הדרושה לאורחיהם.

בלי לדרוש תרומה חיצונית. כגון חימום. נקודת מפנה אמיתית, אקולוגית ולטווח הארוך גם כלכלית. נראה כי מנטרה חדשה זו אומצה על ידי בתי מלון רבים, בזכות הכנסים והכספים הרבים שהוקצו על ידי המדינות השונות באירופה ולא באירופה, כדי לחזור לירוק ולהקטין את ההשפעות. איננו יכולים שלא להזכיר, בניתוח זה על מלונות פסיביים, את התוצאה של מחקר נורווגי, שיצר מלון פסיבי בר-קיימא. המזל של מלון זה טמון לא רק באימוץ תרבות של צריכת השפעה נמוכה, אלא גם בחיפוש אחר חומרים ידידותיים לסביבה. הבקתות השונות המרכיבות אותו הן, למשל, מעץ ערמונים, ואינן מטופלות בצבעים או מזהמים אחרים המזיקים לאיכות הסביבה. אבל היכן ממוקם המלון הזה? באלזס, בסוף מה שנקרא 'דרך היין'.

מלון, אם כן, צפון 48 º, אשר נמצא בהרמוניה מושלמת עם המסלול המוקדש לאזורי היין העיקריים באזור. רבים הגדירו חוויה זו ייחודית מבחינה הוליסטית, בקשר הדוק עם הטבע וההנאות שהוא יכול לייצר. מזמור לקיימות ולהגנה על מורשת התרבות באזור. צריך לזכור שגם המלון שואף להשפיע מאוד על הנוף, גם בהיותו פסיבי וגם במבנהו הפיזי.

אנו מקווים כי צעד זה לעבר תרבות ירוקה יכול להיות אחד מני רבים. במיוחד בתקופה כה דרמטית, מדובר בחדשות כאלה שמבשרות טובות. גם למשקיעים של המחר אבל גם למי שרוצה לבנות בית או עסק חדש מאפס! למי שרוצה לדעת יותר, ובכן .. אתה רק צריך להישאר מכוון לפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB