חריגות בנדל"ן: מה קורה בצרפת?

אחרי סדרה של חסימות איומות בגלל מצב החירום במגיפה, צרפת מוכנה גם היא להתחיל מחדש. אבל איך נראים נדל"ן צרפתי כיום? מכמה סיבות זה לא כל כך נהדר. אבל אל דאגה, כמות מדהימה של נדל"ן צרפתי מוצעת כרגע במחירי מבצע. בואו ננסה להבין מהם המרכיבים החיוביים והשליליים של הנדל"ן הצרפתי.

נתחיל בחדשות החיוביות: למדינה יש עדיין תשתית מדהימה ולמרות כל אובדן האוכלוסייה בשנים האחרונות, לאומה יש את כל האישורים לשאוף לצמיחה בעתיד בכמה חזיתות. בשנים האחרונות התיירות והכלכלה הירוקה צוברים פופולריות, וכנראה, הקסם של הארץ הזו לא יימוג בשנים הקרובות. בין האלמנטים השליליים המאפיינים, למרבה הצער, את האומה הזו אנו ללא ספק מזהים חוסר ביטחון הנתפס על ידי התושבים בגלל ההתקפות השונות שראו בצרפת גיבורה בשנים האחרונות, ישנם רבים המחליטים לעבור למדינות אחרות או פשוט לעבור לאזורים כפריים יותר. מוביל, כמובן, יש לי ירידה חדה באוכלוסייה במטרופולינים גדולים.

אבל בואו נראה בפירוט כיצד הנדל"ן המקומי עובר.
צרפת, כמו כל מדינות אירופה ומחוצה לה, ראתה תקופה של איטיות, והמכירות לא צפויות לצמוח פתאום. רמות המכירות בפריז היו מאכזבות במיוחד וירדו ב -12.6% לעומת השנה שעברה.

כפי שקרה ברוב בירות אירופה, גם המחירים בפריז גבוהים מאוד. עד כדי כך שבעלי נדל"ן רבים החליטו להמיר את פרסומות המכירה שלהם לפרסומות להשכרה. אז איפה כל הבתים שדיברנו עליהם בהקדמת הטור הזה, במחירי מבצע? באזורים הכפריים יותר של צרפת. באזורים שלרוב אינם נלקחים בחשבון כאשר מחליטים להשקיע בלבנים צרפתיות.

כדי לייצר עניין רב בתחומים מסוג זה שעד כה לא נחשבו מתאימים להשקעה, זה היה ללא ספק מצב החירום הפנדמי, שכידוע שינה גם את הרגלינו. הצורך להיות בקשר עם הטבע ולחיות באזורים שקטים יותר הביא לכך שאפשר לחנוך שלב חדש לנדל"ן צרפתי. זה לציין את האזורים הכפריים. רחוק מחשמלית החשמלית של המטרופולינים הגדולים. מטרופולין ולכן יותר ויותר לא נגישים למשקיעים, בהשוואה למחירי המציאה של האזור הכפרי.

העניין בערים הגדולות הוא בעיקר תיירות. אך על פי הסטטיסטיקה, יכול להיות תפנית גם בתחום זה.

בקיצור, צרפת חווה מצב חריג באמת לגבי הנדל"ן שלה. אין תחזיות ברורות מאוד לגבי עתידה של הלבנה הצרפתית. אך אם אתם סקרנים לדעת יותר על כך ועל נושאים רבים אחרים הקשורים לשוק הנדל"ן העולמי בפסיקים, עליכם פשוט להישאר מעודכנים בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB