כפרים צפים: החדשות ההולנדיות

האם אי פעם חשבת שתוכל לגור בכפר צף אמיתי? טוב דעו שאם זה החלום שלכם, יש עיר שנותנת לכם את כל האישורים בכדי לגרום לזה לקרות! הפרויקט המדובר מטרתו ליצור את הרובע הצף הכי ידידותי לסביבה בכל אירופה. בואו נגיד שבתקופה כמו שאנחנו חווים חדשות טובות כמו אלה ראויות לתשומת לבנו. אז אם אתם מוכנים, בואו נחקור את הנושא הזה ביחד! בואו נצלול פנימה ונשאר 'צף' ברובע הצף!
נתחיל בהגדרת אזור הייחוס. המקום בו ייווצר הכפר הוא העיר אמסטרדם! למי שהיה בר מזל מספיק כדי להיות מסוגל לחיות שם או לבקר בו, הוא יודע על מה אנחנו מדברים. אמסטרדם היא ללא ספק מציאות ייחודית מסוגה.

קיצוני אך במתינות, חדשני ומלא באמנות. באופן לא מפתיע, יוזמה דומה אומצה על ידי המטרופולין הזה. לראשונה אנו יכולים לדבר על פרויקט המתאים לאחד האלמנטים האופייניים של ערים חכמות שלעתים קרובות אינו נלקח בחשבון. זה של אנשים חכמים. מונח זה מתייחס לאזרחים המקבלים השכלה לטכנולוגיה.

ומעל הכל הם משתתפים באופן פעיל בתהליכי החדשנות של העיר. האב-טיפוס העירוני נולד בדיוק מהסינרגיה של יוצריו עם הצרכים שהאזרחים מביעים. כבר 26 מתוך 45 הבתים שנכללו בפרויקט נחנכו וזכו להצלחה רבה. אך היכן האלמנט החדשני? קודם כל, אנו מזהים את האפשרות, על ידי המשתמש הפרטי, להתאים אישית את סירת הבית שלהם, הודות לקטלוג אמיתי של דגמים. השנייה היא להפוך כל בית לבעל יכולת עצמאית ומסוגלת למכור את עודפי האנרגיה שנוצרה, או להחליף אותה בשירותים נוספים.

בקיצור, מודל שלם של הולנדים של בתים ידידותיים לסביבה שיכולים להפוך לווקדום לעולם נקי יותר, טכנולוגי יותר וידידותי לאזרחים. אבל זו בהחלט לא הפעם הראשונה בה הולנד מתמודדת עם אתגרי הנדל"ן. מודל דומה לזה שהוצע פותח על ידי אותו מחקר בשנת 2011. זה מראה נטייה תרבותית חזקה להתחדשות אקולוגית. האיזון המושלם, אם כן, בין טכנולוגיה להגנה על הסביבה שמסביב. שילוב קשה להשגה.

אבל ללא ספק זוכה. זה למעשה אוונגרדי כמו אמסטרדם אבל מעל הכל לאותם מקומות שעוסקים בזיהום פולשני ורחב נפש. בתקופה קריטית כמו זו שאנו חווים, עולה שוב הצורך להגן על הסביבה, אך גם לשתף אנשים בכל תהליכי היצירה והעיצוב של ערי העתיד. בתקווה שאמסטרדם לא תישאר מקרה בודד, אנו מזמינים אתכם לעקוב אחר הפורטל שלנו מדי יום. תמיד תמצאו המון חדשות כאלה על מגמות הנדל"ן הנוכחיות. אך גם כיצד המגזר הזה מתפתח מתוקף החירום הבריאותי שלצערנו מעמיד אותנו במבחן. אז האם אתה מוכן לצוף בים החדשות עליו חתומה ריליגרו?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB