סין פוסטת Coronavirus: התאוששות נדל"ן

על פי הדיווחים מהתקשורת המרכזית הלאומית, כעת נראה כי סין התגברה במלואה על מצב החירום של Coronavirus. כתמיד, ענף הנדל"ן מייצג ייצוג ברור של רווחת המדינה. ואף פעם לא הפעם, המשפט הזה לא יכול היה להיות מתאים יותר. כיום, למעשה, החלטנו להביא לכם את הדינמיקה העיקרית הנוגעת לנדל"ן הסיני, לאחר המשבר מוירוס קורונה. אז בואו ננסה להבין אותם היטב.

הנתונים הנוגעים למכירת בתים שנרשמו בסין בשבועות האחרונים ברורים! התאוששות אמיתית אחרי הקריסה, שמבשרת היטב. המכירות למעשה, במהלך חירום חמור זה, צנחו ב -99.7%. אלה הנתונים על התקופה מהיום הראשון בו הוכרזה מדינת המגיפה בסין, ועד ליום האחרון בו הוכרז סוף דף עצוב זה של ההיסטוריה.

אלמנט נוסף שגורם לנו להבין עד כמה מקרוב נדל"ן קשור לדינמיקה הכלכלית שנותרה במדינה מסוימת הוא הבא. פתיחת הפעילות המסחרית מחדש, שנחנכה לאחר תקופה ארוכה של מגבלות קיצוניות, הגבירה אוטומטית את מכירות הנדל"ן.

כשמסתכלים על שלושים השווקים הסיניים העיקריים, ניתן לשים לב כיצד, כבר בשבועות הראשונים של חודש מרץ, עסקאות נדל"ן (חוזי רכישה ומכירה) רשמו עלייה של כמעט תשע נקודות אחוז, בהשוואה לחודש הקודם.

למרות שהמצב עדיין חיובי, יש להשוות אותו לשאר השווקים המתחרים. באופן כללי, מה שמצפה לאומות השונות, מבחינת הנדל"ן, לא נותן תקווה מיוחדת. כלכלני המגזר חוזים טלטלה חזקה. שינוי אמיתי של יתרות השוק הקשות לניהול.

לכן נותר לראות אם יש לראות במצב הסיני כחיובי לחלוטין או באופן חלקי בלבד. האם התאוששות זו היא רק תוצאה של לידה מחדש רגעית לאחר משבר עמוק, או שהיא אכן ראויה להזכיר בהשוואה למדינות אחרות?

למעשה, בשווקים האחרים נראו התמוטטות המחירים, בדומה לשאר הסינים. אך הבעיה לבעלי הנדל"ן האירופי ניתנת בהעדר עניין אמיתי מצד המשקיעים להתקרב לשוק הנדל"ן. אפוא המצב ההפוך מבחינה קיצונית, ביחס לזה האסייתי. הבעיה האירופית, ולכן החוזק הסיני, היא לא כל כך היעדר הזדמנויות השקעה טובות. נהפוך הוא, הבעיה נעוצה בדיוק בפסיכולוגיה של הקונה. באירופה, כמו גם באמריקה, שם המצב החירום עדיין ראשוני, נראה כי השקעה בשוק הנדל"ן אינה נחוצה כנדרש.

אולם במדינה, שבה הרצון להחלים תקופה של קיפאון ביקורתי נראה נפוץ, ברור לציין גישה פרואקטיבית בהחלט.


כיצד יתפתח המצב? על פי הסקרים הסטטיסטיים העיקריים, נראה כי ההתאוששות הסינית קדימה דרך מורידה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB