שומרים על אי: ההכרזה הסוריאליסטית

מי חשב שהכרזה כזו יכולה להתקיים אי פעם. ובכל זאת זה קרה. באי בריטי אנשים מחפשים אפוטרופוס. לא, זה לא ספר מדע בדיוני או מילות הפתיחה של רומן הרפתקאות. זה מה שקרה באמת ומה שגורם לתדהמה אך יחד עם זאת עניין בעולם הנדל"ן. אם גם אתם סקרנים, וגם מגנטים מעוניינים בהודעה זו, המשיכו לקרוא את השורות הבאות. כי אנחנו הולכים לתת לך את הפרטים של הסיפור המסוים הזה. ישנם חמש תפקידים פתוחים, הן לאפוטרופוסים והן לסיירים מתנדבים. גיבור האי של הסיפור הזה הוא של לונדי.

גן עדן טבעי אמיתי, הממוקם בין קורנוול לוויילס. שמורה בה מתגוררים מעל 330 מינים של בעלי חיים וצמחים. אבל בואו נראה בפירוט את המאפיינים של הכרזה זו. אז אנחנו מחפשים שומרי האי שמובטחים לחדר ולוח, כמו גם לחיות מוקפים בנוף עוצר נשימה. האי ממוקם גם בערוץ בריסטול ונמצא פחות מ -20 ק"מ מהחוף הבריטי. בנוסף להיותו דוגמה מובהקת למגוון ביולוגי, האי משתמש רק במקורות אנרגיה מתחדשים וחיסל לחלוטין חומרים פלסטיים. הסיבה? שמור על מינים חיים ללא שינוי ואפשר רבייה טבעית שלהם. כמו כן יש לציין כי באי זה יש המושבה המאוכלסת ביותר של עופות ים בכל צפון אנגליה.

זו הסיבה שהמים עצמם מהווים משאב בעל ערך בלתי ניתן לתיאור. אך למי הקריאה המוזרה הזו פתוחה בעולם הנדל"ן? היישומים פתוחים לכל אחד אך עדיפות תינתן לכל התלמידים המעוניינים בשנת פער, או לאלה המעוניינים להתמסר לשימור בעלי החיים והצומח. סוג של מודעות לצעירים שלצערנו, אין להם תמיד נטייה זו לאקולוגיה ולכבוד לטבע. למעשה, בפירוט, אנו מחפשים שני מתנדבים שיכולים לטפל בדגימת כלב הים האפור האטלנטי, ושניים בפאונה הימית בכלל. אך השאלה מתעוררת באופן ספונטני אצלכם חובבי הנדל"ן: כיצד בנויים מקומות הלינה? אלה 23 מבנים מאוד בסיסיים. ללא טלוויזיה, רדיו או אות טלפון. אלמנט זה יכול להפחיד את הדורות החדשים הנוגעים בדבר, בדיוק משום שהם קשורים מאוד לנוחות הטכנולוגיה. אך הפרויקט מתכוון לחזק סוג אחר של קשר.

זה עם הטבע. טבע שנמצא בשלמותו גם בבתים, הבנוי בעיקר בעץ ובחומרים ידידותיים לסביבה. הנוכחות של מערכות מים בר-קיימא ומערכות חימום משוכללות מאפשרת גם חווית טבילה מלאה בטבע הכי פרוע. מי יפסיד את ההזדמנות לחוות סיטואציה דומה עם חדרים ופנסיון פנויים לחלוטין? ואתה, היית מעוניין בהודעה הספציפית הזו? כדי לברר חדשות נוספות אנו ממליצים להתעדכן בפורטל שלנו, שם תוכלו למצוא המון חדשות בכל נושא שקשור לנדל"ן. תמיד איתנו, תמיד עם Realigro!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB