מצב חירום בריאות בלונדון: התאוששות המחירים

כפי ששמתם לב, במאמרים האחרונים שלנו החלטנו להתמקד במצב חירום של Coronavirus. ברור בשילוב עם הדינמיקה הקשורה בנדל"ן.
היום החלטנו לנתח את המצב בבירה האנגלית. כידוע, לפני ואחרי ברקסיט, הדאגות בלונדון ובכל השטח הלאומי בוודאי לא היו חסרות. אלה יתרות ששיבשו לחלוטין ושכרגע גם משנות את הנדל"ן. בוא נראה איך.
לאחר הבחירות בדצמבר, למעשה, מחירי בתי היוקרה בלונדון עלו בשיעור של 2%. אך נכון לעכשיו, השוק חסום לחלוטין.

מצב החירום של Coronavirus השתרש גם בלונדון, ממש מחניק את התאוששות שוק הנדל"ן. לאחר ניצחון השמרנים, המיוצג על ידי בוריס ג'ונסון, נראה שברקסיט, לדברי רבים, לפיתרון לבעיות רבות. פטריוטיזם חזק, אולם נראה כי כרגע החמיר את המצב הכלכלי והנדל"ני.
בהנחה שלא חסרים סוגיות קריטיות, יש לציין כי עם סגירת פעילויות לא חיוניות, חוסר היכולת לחתום על שני חוזי שכירות, אלא גם לקנות, נמצא מעבר לפינה.

אז איך יכול הנדל"ן למלא תפקיד חיוני בהתאוששות הכלכלית? כדי לענות על שאלה זו, יש צורך לנתח את ההשפעה שיש לנגיף הן ברמה הגלובלית והן גם לאומית. באיזו מידה אנשים יחליטו להשקיע בנדל"ן באופן שווה, בהתחשב בהשקעות נדל"ן כמפלט אמיתי, כדי להגן על כספם.
אבל, אתה יודע. ההשפעה הפסיכולוגית הינה בסיסית בגזרתנו, וללא צל של ספק, נכון לעכשיו, העניין בנדל"ן נראה משני. לכן משא ומתן על מכירות באקלים זה בלתי אפשרי.
אך כיצד יתפתח המצב?
כדי לתת הסבר מפורט למדי, תרמו את המחקר שהובאו על ידי הכלכלנים העיקריים והמומחים בענף.

נראה - הם אומרים - כמעט בלתי נמנע שתהיה תקופת מעצר אמיתית. במיוחד באביב, אך שיימשך לאורך כל הקיץ. רק בסתיו יכול להיות מרחב פעולה מוגדר בבירור, שיכול להסביר בצורה הטובה ביותר הן את גודל המשבר, אלא גם את האופן בו הוא שינה את שוק הלאומי והנדל"ן.

לרוע המזל, מצב החירום הבריאותי הקפיא את השוק הנוכחי אך גם תחזיות אפשריות לטווח הארוך. אולם המומחים ממשיכים בניתוח שלהם עדיין נראים אופטימיים. שוב לגבי שוק הנדל"ן נראה כי הסיכונים הגדולים קשורים לטווח הקצר. אז צפויה התאוששות מהירה בסוף המצב הדרמטי הזה.

בזמן ההמתנה למידע נוסף על התפתחות הנדל"ן בלונדון, במקביל לזו של מדינות אחרות בעולם, אנו מזמינים אתכם להישאר מעודכנים בפורטל הריאליגו שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB