קרואטיה פוסט קוביד: האם היא תחלים?

כעת כל העיניים נשואות לאופן שבו קוביד שינה באופן קיצוני את שוקי הנדל"ן הבינלאומיים. בתקופה שבה נדמה היה שקניית נכס היא השקעה בטוחה, די היה במשבר מגפה כדי לשנות את הטבלאות. לעיתים קרובות נתנו סקירה על התקדמות הלבנים הלאומיות והאירופיות. מנסה להבין היכן כדאי להשקיע או, באופן כללי, כיצד צעד זה יכול להיות חיובי לתיק האינטרסים שלנו.

היום החלטנו להציב מקרה יחיד תחת העין הפקוחה של הצוות שלנו. זו של ארץ ייחודית, נפלאה שנראה כי כרגע היא בקושי. אנחנו מדברים על קרואטיה. בואו נגלה, אם כן, יחד, איך המדינה הזו עוברת, כל כך מעוררת קנאה ביופיה הנטורליסטיים. נתחיל בנתוני מאי. במהלך שלב 2 כביכול, קרואטיה לא הייתה מעורבת לחלוטין במצב חירום בלתי נשלט ממש. למעשה, אנחנו מדברים על קצת יותר מאלפיים מקרים, 80 מקרי מוות ו 1500 התאוששות (שוב במאי). מצב חיובי בערך בהשוואה למציאות אירופאית רבות אחרות שהיו גיבורות הביקורתיות הזו של ממדי המקרא. עם זאת, נראה שהמדינה האידיאלית שבה אתה יכול להשקיע בנדל"ן בשלום. הנסיגה לא ניתנה כל כך הרבה למגזר הבריאות ולא לזה הכלכלי. והתחזיות בוודאי לא מבשרות טובות. כמובן, כי צריך לזכור שבתקופה המקבילה אשתקד הוכשרה קרואטיה זו השנה החמישית ברציפות כאומה צומחת. שניהם ברמה התיירותית אך מעל הכל בזכות תחום הנדל"ן. באופן לא מפתיע, הארץ הזו סובלת מאוד ממצב חירום מגיפה זה.

על פי מה שהכריז נשיא איגוד סוכנויות הנדל"ן, Jutarnji List, ברגע היסטורי זה, רק מי שנאלץ לעשות זאת מוכר בקרואטיה. מה שאומר שבועת הנדל"ן הפנטומית יכולה להיות מעבר לפינה. זו לא שאלה של פשוט הורדת מחירים. אבל של קיפאון, לא בטוח, למעשה נעצר. חוקרים מומחים רבים במגזר מצהירים כי ככל הנראה, סיכון הבועה כבר היה קיים מזה זמן מה. הוא פשוט "נבלס" על ידי גל התיירות העצום, שכמובן מאפיין תמיד את העם הזה. ובזמן בו גם תחום התיירות הוכיח גורם לא ידוע לכלכלה הלאומית, אין זה מפתיע כיצד צצה הבעיה המוגבלת ללבנה הקרואטית.

בניגוד למציאות קרובה אחרת, קרואטיה החליטה אפוא להשקיע במאבק נגד חירום קוביד (שלא הוכיח את עצמו כל כך מכביד במונחים מספריים) ביחס להגנה על הכלכלה. כיצד יתפתח שוק הנדל"ן? האם הבועה האימתנית תתפוצץ או שיש עדיין שולי תקווה ללבנה הקרואטית? בינתיים, לפני שיש לנו חדשות חדשות לחלוק יחד, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB