מצרים בקשיים: כך נראית הלבנה

מצרים ספגה נסיגה תמיד כיעד פופולרי בקרב הרפתקנים צעירים, חובבי היסטוריה ואקזוטי. מאותה סיבה שחסמה את העולם כולו: המגיפה. לא נפרט רק למשבר הבריאות, מכיוון שזה לא האזור שלנו. אך ננתח בפירוט מה המצב הקיים בנוגע לנדל"ן המצרי. שוק הנדל"ן שבניגוד למדינות רבות אחרות החליט לפעול באופן עצמאי. ואנחנו בריאליגרו, לא יכולנו לתת לחידוש הטרי הזה לחמוק מאיתנו. אז החלטנו לשתף אתכם! אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!
אנו יוצאים מההנחה שמשבר הבריאות במצרים הוא רק אחת הבעיות הרבות הפוקדות את המדינה. זוהי ארץ נפלאה כפי שהיא חוששת, במיוחד על ידי משקיעים פוטנציאליים, בגלל התסיסה עקב פיגועים שונים. אין זה מפתיע, אפוא, עד כמה משמעותית הייתה הירידה במונחי העניין בקרקע זו מצד הקונים.

בשנה שעברה, באותה תקופה, נרשמו פחות חוזים שכירות ו / או מכירות נדל"ן ב -17%. אך בניגוד למציאות רבות אחרות, שכדי להתגבר על המשבר החליטו להוריד מחירים, מצרים הלכה על קו עצמאי לחלוטין. כדי להתמודד עם בעיית המגיפה עם השלכות חזקות במערכת הכלכלית, מצרים חשבה היטב להעלות משמעותית את מחירי הנכסים.

אנחנו מדברים על + 35% שנראו כבר במרץ, גולת הכותרת של המגפה. יש לזכור כי נכון לעכשיו בוטלו מגבלות הנדל"ן ולמרות הכל המחירים עדיין גבוהים. במאמץ להחיות את התיירות ואת כלכלת מצרים, הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי הסיר מגבלות נוספות כמו אלה הנוגעות להגבלות על בעלות חוץ במצרים. בנוסף, אותה ממשלה, שהיא חלק מהנדל"ן המצרי כבעלת הקרקע העיקרית במדינה, אימצה אסטרטגיות של שותפות ציבורית-פרטית. מדוע, אם כן, העוינות הזו כלפי הורדת מחירים בתקופה קריטית כמו זו שכל עם בעולם חווה? כדי לענות על שאלה זו, עלינו לקחת צעד אחורה.

לדברי מומחים, הכלכלה המצרית חווה צמיחה אקספוננציאלית בשנים האחרונות. בפרט, אם ננתח את ההיסטוריה המתייחסת לארבע השנים שקדמו לשנת 2020, נראה 6% +. הכל בזכות הרפורמות השונות שהממשלה השיקה כדי לעודד התאוששות כלכלית. אז השאלה מתעוררת מאליה. האם זו יכולה להיות האסטרטגיה המנצחת להימנע ממשבר אמיתי, או שמא מצרים הייתה רק מזל ובקרוב תהיה קריסה של כל מבנה הנדל"ן? כדי לברר פרטים נוספים על נושא זה ועל נושאים רבים אחרים, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB