צמיחה, שינויים: המגורים החדשים

קוביד סימנה נדל"ן בצורה משמעותית. הדגשנו שוב ושוב כיצד כל המגזרים באירופה השתנו. הבנה במה אתה משקיע, בעיקר בנדל"ן, היא חיונית לניתוח שינויים בשוק ולצרכי המשקיעים הפוטנציאליים.
עם זאת, למרות "עלייה בביקוש", ישנם יעדים שנראים שאינם מעורבים בשלב זה של תנופת הנדל"ן.
ובכן, בטור של היום, ננסה להבין כיצד, ברמה האירופית, הן המשקיעים והן המדינות השונות מתקדמות. מבחינת הביקוש אך גם ההיצע.
אז אם אתם מוכנים, נוכל לחנוך את מדריך המיני שלנו עוד היום.

נתחיל עם חדשות טובות. מגזר המגורים צומח שוב. ללא קשר למדינת ההתייחסות, ברחבי אירופה אנו עדים לשוק בהתאוששות חדה בביקוש. זאת בשילוב עם הצעה רחבה, המובטחת על ידי המלחמה כלפי מטה. קוביד הוביל למעשה לצורך בממשלות לאומיות לבצע שינויים מהותיים בנדל"ן. באופן ספציפי, היו מספר רב של פעולות ותוכניות שמטרתן להפחית את הארנונה. או אפילו בתשלומי שכירות.

אז מהם הקטעים שסובלים הכי הרבה? אלה הנוגעים לגילאי ה -60 והצעירים. אנו מדברים על מודלים לדיור הנדרשים על ידי קטגוריות אלה, המתנגדים לחלוטין, אשר באופן פרדוקסאלי, נכנסים למשבר. באשר לצעירים, לאחרונה אימצה מערכת המגורים המשותפים. שיתוף חללים שמתגלה כאופטימלי וטוב יותר מהשכירות הקלאסית. עם זאת, המערכת זוכה לביקורת רבה לאור המצב הקוביד. באופן דומה, חכירה רגילה מעלה מחירים, והם כבר לא כל כך מושכים עבור מי שכמו סטודנטים זקוקים ללינה זמנית ומעל הכל. אבל זה לא הכל. החדשות האמיתיות הן בדיוק עבור הקטע ההפוך. או לאנשים מעל גיל 60. מה שמכונה החיים הבכירים נולד לאחרונה.

יעד יעד אמיתי המייצג נתח חשוב משוק הנדל"ן. בעבר, למעשה, לא הוענקה חשיבות מיוחדת לשנות ה -60, אולם במהלך השנים הקשישים עברו את מה שמכונה שיבה לנוער. תשואה שמביאה עמה צרכים חדשים שלא תמיד קיימים בבירור בנדל"ן של ימינו. לפיכך להלן תצורה של דגמי מחייה חדשים המתאימים לקטגוריה זו, אך כרגע אינם מעודדים במיוחד על ידי ממשלות לאומיות. טכנולוגיה פשוטה ואינטואיטיבית גם באוטומציה ביתית, חללים גדולים אך יחד עם זאת הניתנים לניהול בקלות, ואחרונים חביבים, נכסים הממוקמים באזורים שקטים אך לא מבודדים.
אבל מי מרוויח מהסיטואציה המגפנית? אלה הלהקות האמצעיות שבמקום זה חיים תקופה מיטבית, מבחינת מענה מיידי לצרכים השונים.

הבנת מהן ההשלכות על המטרות השונות יכולה להיות כמעט בלתי אפשרית. הופעתם של מגזרים '' 'חדשים' אלה היא ככל הנראה אינדיקטור ברור לשינוי של החברה, שאולי ישפוך גם לשוק הנדל"ן.
למידע נוסף אנו מזמינים אתכם להתעדכן בדף שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB