יציאת לונדון: זה מה שקורה

אתה יודע, לונדון מעולם לא הייתה זולה. אבל מעולם לא חשבנו שעלינו לדבר על יציאה אמיתית שהעיר הזו חווה. ההשפעות של חירום המגיפה היו חשובות. וגם עכשיו, כשנראה כי נראה אור כלשהו בתוך הכאוס הזה, המצב לא השתנה. הנתונים מדברים בעד עצמם: רוב האזרחים רוצים לעזוב את בתיהם, לחפש מקומות לינה זולים בהרבה. אולי אפילו גדול יותר. די לומר כי על פי סקרים סטטיסטיים, 13% מהעובדים החכמים העובדים כבר החליטו לעבור לאזורי פריפריה.

הסיבה לכך היא שרוב החברות מעוניינות לשמור על סוג זה של פריסה ארגונית חלופית מרחוק, כדי לחסוך בעלויות קבועות. אך היסוד הקריטי אינו מיועד רק לאלה שנאלצים לעזוב. קריסת התשלומים היא גם זו עליה דיווחו בעלי נכסי ההשכרה, אשר מצדם ראו את עקומת הריבית צונחת. במילים אחרות, השותפים לחדר לונדון היפהפייה נעלמים ונוהרים לאזורים הסמוכים הנוחים יותר. צריך לזכור שכשמדברים על מטרופולין גדול כמו לונדון, יש לחלק אותו לאזורי מאקרו. דרום מזרח לונדון, למשל, חווה שוב גל שני רציני מאוד מקוביד -19, ולכן למרות החיסונים הראשונים שכבר התקיימו, הוחלו והוגדרו מגבלות חדשות. אבל לא רק. בעיר שבה שיתוף חדרים פופולרי, כמעט מחצית מהדיירים החליטו לעזוב את בירת לונדון לנצח. הסיבות הן בעצם שתיים: הראשונה, יוקר המחיה המופרז, השנייה, חסימת פעילויות ההוראה בנוכחות ולכן הצורך לא להישאר במקום כדי לעקוב אחר השיעורים.
קטגוריה נוספת שנלקחת בחשבון היא של עובדים זרים שלקחו לאחרונה את הצעד הזה במטרה להפוך לאזרחי לונדון מן המניין. ובכן, רבים מאלה, שלא הצליחו למצוא עבודה מתמשכת, נאלצו לנטוש את חלומם להקצות מחדש לחו"ל. המספרים?

כ- 49% מהזרים הגיעו לאחרונה לארץ זו נאלצו לבצע שינוי כיוון. יתרה מכך, בשל נסיבות אלה, לונדון מאבדת את קסמה אפילו לעשירים ביותר. בדיוק בגלל שהוא פחות פופולרי מלפני כמה שנים. לכן ניתן לשלול העלאת שכר דירה חדשה. ישנן שתי השערות. הראשונה היא התייחסות להורדת מחירים מהירה ומיידית. השנייה, משיכת פרסומות רבות מהפורטלים השונים, על מנת למנוע פיחות בנכס עצמו. לכן מניחים שינוי מוחלט בכלכלה בלונדון ובריטניה, גם בגלל אפקט הברקזיט. אך האם השינויים הללו יספיקו בכדי לשחזר את ידועי העבר? כדי לברר, הישאר מעודכן מדי יום בפורטל שלנו. חדשות רבות על עולם הנדל"ן מדי יום, גם בתקופה זו של משבר מגיפה חזק. תמיד תמצאו אותנו כאן, תמיד עם ריליגרו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB