בועה נמלטה לסין?

סין הייתה הראשונה שסבלה ממשבר קוביד -19. אבל גם הכי מהיר להתאושש. זו הסיבה שמיד לאחר הנעילה הסינית הפכה הלבנה למקלט אמיתי עבור המשקיעים הסינים. עם זאת, תופעה זו אינה נטולת בעיות וסיכונים. ראשית, אנו זוכרים את נוכחותן של משכנתאות שעלולות לטווח הרחוק להוביל לחובות. עד כדי הפעלת בועת נדל"ן. לפני שהתרחקנו כל כך, החלטנו בריאליגו לנתח את המצב בפירוט.

ראשית, כדי להבין בפועל מהם המימדים של תופעה זו אנו מדווחים על הנתונים הבאים. על סמך נתונים סטטיסטיים התברר כי כבר בחודש מרץ, תוך פחות משמונה דקות, נמכרו 288 דירות ברשת. כל זאת מבלי שהקונים יוכלו לצפות במבנה בשידור חי. השפעה חזקה באמת, אם לוקחים בחשבון שיש לרכוש נכס לא רק מחשבה טובה, אלא להשקעה בעלת חשיבות רבה. גם כלכלי אבל גם חברתי.

אם מצב זה חשף את עצמו בנעילה מלאה, בוודאי תסתקרן לגלות מה החדשות על המגמות ביוני. ובכן, בחודש שעבר, 9,000 איש קנו בית ביום אחד. כל זאת על ידי הפקדת מקדמה בסך של 142,000 $ (כל אחד). שיא אמיתי, המאפשר לנו להצהיר בוודאות מתמטית קיצונית כי החודש המדובר הבחין את עצמו בתולדות סין; בדיוק עבור מספר חוזי המכירה שנחתמו. האם אתה רוצה לדעת כמה הושקע בסך הכל? הנתון המוגזם הוא 1.4 טריליון דולר! מצב שמבשר טוב? ובכן, לא כולם חושבים כך! אם הנעילה נראית כעת כזיכרון רחוק, אתה עדיין צריך להתמודד עם המציאות. והגורמים שמשאירים את המומחים נבוכים הם שני. הראשון ניתן על ידי עליית החובות. השנייה, העלייה בערך של הנכסים בהתאמה. ואם המתמטיקה אינה דעה, פירוש הדבר שמבחינה פרדוקסאלית, מי שיחליט כעת לרכוש נכס יכנס אוטומטית לחובות גדולים יותר. וזה לא הכל.

בטווח הארוך מצב דומה יביא לתוצאה כבדה עוד יותר בשוק הנדל"ן העולמי. מעמד הביניים של המשקיעים מה שנקרא ייעלם. עבור רבים כבר לא תהיה האפשרות לקנות בית מכיוון שהאפשרויות יצטמצמו ויוגבלו רק למעגל קטן.
יתר על כן, אם אנו מסתכלים על המספרים, נראה כי סיכון הבועה אינו כל כך מבוסס. אנו מדברים על רמת חבות בסין שתואמת 60% לעומת התוצר הלאומי.
איך שהמצב יתפתח רק יגיד לנו את השעה. אבל עד אז, כמו תמיד, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בבלוג הרשמי שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB