ההיג'ג 'בביתך: חידוש דני לחלוטין

האם תהית אי פעם מה הדרך הטובה ביותר להפוך את הבית שלך לסביבה מאושרת יותר? למרות שישנם אמצעי זהירות רבים שניתן לנקוט בהם, יש לזכור כי זו לא תמיד התחייבות פשוטה. גם בגלל שאנחנו קצת קורבן לאופנות, וגם מכיוון שלא ניתן להפוך את הבית שלנו להקרנת אישיותנו במאה אחוז.

עם זאת, קיימת פילוסופיה דנית אמיתית שמבוססת בדיוק על השגת מצב של רווחה בתוך הבית.
החלטנו אפוא לכתוב מדריך קטן, בעקבות פילוסופיה זו, כדי לנסות להבין מהן תכתיבי ההיגה. בקרוב נגלה מדוע חדשות אלו משתגעות בקרב בעלי בתים!
המדינה המאושרת ביותר בעולם, דנמרק, ילדה את הלך הרוח החדשני לחלוטין הזה. ליבה של פילוסופיה זו היא בעצם אחת: לשנות את הסביבה הפנימית בצעדים קטנים, לאט לאט.
אבל מאיפה מתחילים?
נטישת החיפוש המתמיד אחר השלמות היא הצעד הראשון שיש לנקוט בכדי להיכנס לפרספקטיבה של ההיגיינה. שלום לשלום מגיליונות מגוהצים בצורה מושלמת, ואנו מברכים על פרטים לא מושלמים אך מסבירי פנים.
הכל מבוסס על הפיכת כל רגע של היום למיוחד, למרות הפשטות שלהם.
אז בואו לא פשוט נחיה בכל חדר למה שהוא, אלא בשביל מה שהוא יכול להיות.
דוגמא? אם אתה אוהב נוחות ומקצבים איטיים, התחל מחדר השינה. על ידי הכנסת כריות ושכבות של שמיכות חמות ורכות, תרגישו הרבה יותר בבית ו"פונקים "משעות הבוקר המוקדמות. איך אנחנו לא יכולים לקרוא לזה בוקר טוב?

אבל בואו נמשיך. על פי פילוסופיה זו, כל מה שנותן את רעיון החיים משפיע לטובה על המוח שלנו. הסלון, למשל, בדרך כלל לעתים רחוקות בשימוש, צריך לשמש למקסימום, לא רק באירועים נדירים. מסיבה זו, Hygge ממליץ לקשט אותו באלמנטים טבעיים, פשוטים כמו צמחים, שיכולים להעניק תחושת חוויה זו אפילו בחדר כזה.
ואיזה זמן טוב יותר מהסביבה, אם לא זה הנוגע לארוחת צהריים או ארוחת ערב? אתה יודע, אוכל תמיד מסכים את כולם. אבל איך תוכלו להפוך את חדר האוכל שלכם לעוד יותר מסביר פנים והיגיישן?
 אין צורך באלמנטים מפוארים. מספיקים כמה אלמנטים הקשורים לעבר ונקודות אור חם, כמו נרות. אל תשכח גם את החומריות של החפצים. Hygge שואף לגרום לבתים 'להיות מאושרים' מכיוון שהיא מנצלת את כל חמשת חושי האדם.

כולל מגע. שולחן עץ עם ורידים טבעיים ומורמים, המשמש כפינת קפה או כשולחן ראשי, פינת קריאה המורכבת מכריות וספריה מיני המורכבת מספרים ישנים, בניחוח הקלאסי של נייר מצהיב, יהווה עזרה תקפה לרווחה של הגוף אבל גם של הבית שלך.
בל נשכח שהכל חייב להיות מבוסס על שגרת היום שלך. הנקודה המהותית של פילוסופיית האושר הזו היא בדיוק זו. הפוך את הרגיל למיוחד.

 אז, נצלו את הטריקים הקטנים האלה, והפכו גם את הבית שלכם למקום שמח יותר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB