רכבת ההרים של המחירים: המצב העולמי

כידוע, העדכונים האחרונים שלנו נוגעים בעיקר לאופן שבו שוק הנדל"ן הבינלאומי מתגונן מפני חירום קוביד. היום אנו בריאליגו החלטנו ליידע אתכם על השינוי הפתאומי במחירים המשפיע על מרבית הערים הגדולות. אז הנה ניתוח קצר אך מעניין אודות הנושא שהוזכר לעיל. לכן, אם אתם מוכנים להוטים לדעת יותר, אנו יכולים לחנוך את המדריך המיני!
אנו מניחים שהחדשות הן הטובות ביותר. למעשה, מדד המחירים העולמי צנח באופן מדאיג, במיוחד בחודשים האחרונים. ההשלכות לכך היו קצב הצמיחה השנתי של תחום הנדל"ן שהגיע ל -3%. הנמוך ביותר שנרשם אי פעם בהיסטוריה. אין זה מפתיע כמובן שהתיק המוקדש להשקעות נדל"ן ריק כרגע. את הסימנים להחלשת הביצועים יש לייחס לחוסר הביטחון הכללי שגרם לחוסר היציבות שנגרם בעקבות החירום בקוביד. בפרט, אחוז היחס למספר הערים המעורבות בירידת המחירים הטרגית הזו ירד. זה עבר מ -15% מטרופולינים ל -50%. פער ניכר, שנראה כי ממש שיתק כל לקוח פוטנציאלי. גם תחום היוקרה מדאיג. בניגוד למה שנרשם בתחילת המגיפה (אנחנו מדברים על התקופה ממארס עד מאי 2020), גם תחום היוקרה מאוים על ידי ביקורת חיצונית. מה זה אומר?

יש בעצם שני גורמים. הראשון הוא פיחות מפחיד או עליית יתר של מחירי נכסי הייחוס. בחירות מנוגדות באופן קיצוני אך באותה מטרה. כלומר להעלות את השוק. השנייה, החשש שלא להצליח לבצע השקעה בטוחה, בגלל ההוצאות הראשוניות שאפילו לאדם טוב מאוד יכולות לגדול בתקופה של סגירה מוחלטת. על מנת לנתח בפירוט את דירוג הערים המושפעות ביותר בעולם, נוכל לזהות במקומות הראשונים את המציאות הטורקית, המאופיינת בהיצע מוגבל מאוד והחלשתה של הלירה הטורקית.

לכך מתווספת הגידול הפתאומי באוכלוסייה במדינה זו, שיצר חוסר התמצאות וחוסר איזון חברתי, כלכלי וסביבתי. בעקבות זאת, צצות ערים אירופאיות, ביניהן לוקסמבורג בולטת בחיוב. זו המדינה היחידה שזכתה לעלייה של 14%. לעומת זאת, ערים שבדיות, המפורסמות בכך שלא סבלו ממצור רשמי, מאופיינות בצמיחה, ולו קלה, במחירים ובהכנסות. האם זה היה צעד מנצח שלא ליישם נעולות? על פי הנתונים שנאספו, כנראה שכן. בקיצור, באופן כללי, המצב הקריטי הוא החוט המשותף המאחד כל עם. ללא קשר למדיניות והמגבלות הממשלתיות החותכות פחות או יותר להתמודד עם החירום העולמי. מה שיקרה בחודשים הקרובים נותר דילמה. כמו תמיד, אנו בריאליגרו נמשיך לעדכן אתכם לגבי ההשלכות האפשריות בשוק הנדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB