אוטומציה ביתית בגינה: חידוש החיסכון

החיסכון הפך כעת למרכיב חשוב בבחירת נכס. ולא רק. אנו בוחנים גם את הצד הירוק של הבחירות הפוטנציאליות של נכס ובכלל של הריהוט. הגן גם אינו פטור מתהליך בחירה זה. במיוחד אחרי תקופת קוביד. במיוחד עם חדשנות טכנולוגית משתוללת.

היום מיקדנו את תשומת ליבנו באלמנט שככל הנראה ייפול בתחום הליבה של כל נכס. מה שאומר שלא נוכל עוד להסתדר בלעדיו. לאחר תקופה זו, בה הגן והשטחים הפתוחים צברו ראות וחשיבות רבה בזירה הבינלאומית, יש לנסות בכל מחיר להפוך אותם חכמים יותר וידידותיים לסביבה. אז היום, כפי שאפשר לנחש מהכותרת, נדבר על אוטומציה ביתית בגינה.

ואז, אם אתה מוכן, נוכל לנסות את החידוש המפלה באמת בתהליך בחירת הבית שלנו!

אנו יודעים היטב שבאופן כללי השוק הטכנולוגי תמיד כמרקחה. בפרט במהלך הפרסומים השונים שלנו ניתן היה לנתח כיצד השתנה מבנה הבתים. ואיתו גם הבחירות של המשקיעים. בתים שנדלקים אוטומטית, חזיתות תרמיות וטכנולוגיות חכמות החלות על מערכות אבטחה. בקיצור, נוכל להמשיך ללא הגבלת זמן אך אנו מעדיפים להתעכב על מכשירי גינה חכמים. ראשית, מערכות ההשקיה. למעשה, אסור לנו לחשוב על מערכות אלו כמבנים שנוצרו רק עבור שטחים גדולים המיועדים לחקלאות.

עם מצב החירום של קוביד, למעשה, אנשים רבים החליטו ליצור שטחים ירוקים בחללים הקטנים שהיו ברשותם. אבל גם אלה שיש להם חיים עמוסים חייבים לקבל את ההזדמנות להתמסר לתחביב הזה מבלי לבזבז יותר מדי. מכאן הרעיון. החל אוטומציה ביתית בגינון, לניהול צמחים אפילו מרחוק. ומעל הכל, על ידי קביעת משבצות זמן. בדרך זו ניתן יהיה לקבוע פרמטרים שונים דרך הסמארטפון. איזה :
- טמפרטורת המים
- מינון בהתאם לתנאי האקלים
- סגירת צמחים ופתיחה על בסיס משבצות זמן
- בחרו אחרת את האזורים המיועדים להשקיה

בקיצור, בלחיצה אחת, תוכלו להימנע מבזבוז מיותר ומעל הכל לפגוע בצמחים מחוסר טיפול ומסירות.
ומה עם חיסכון? אנחנו מדברים על חיסכון משמעותי, אם ניקח בחשבון שהוויסות העצמי מאפשר לך להימנע מ -50% מהעלויות ולצרוך 30% פחות מים. יתרה מזאת, ניתן לפקח על הכל באמצעות דוחות תקופתיים שאותה מערכת תשלח לטלפון המשמש להתאמת הכל.

מערכת שלמה אשר, על פי מומחים, מייצגת רגע חשוב בתולדות האוטומציה הביתית. מה יהיו ההשלכות של טכנולוגיה חדשה זו? אין לך אפשרות לתת תשובה מיידית, אנו ממליצים לך להישאר מעודכן בפורטל שלנו! התמקדות חדשה בנדל"ן בכל יום!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB