הפוסט החדש מונטרות קוביד בנדל"ן

מי היה מאמין ש- 2020 תהיה שנת הצטיינות הנדל"ן? ובכן כן. למרות שהייתה תקופה קריטית, הקשורה להסתגלות למנעול בלתי צפוי ודרסטי, אנו בהחלט לא יכולים לומר שהבית לא היה במרכז מחשבותינו. המקום בו היינו סגור זמן רב עבר וכנראה יעבור טרנספורמציות.

 ראינו כבר במדריכים הקודמים, מהם הצרכים שבאו לידי ביטוי ביותר על ידי בעלי הנכס. שבמהלך תקופת הסגירה הכפויה הייתה לה ההזדמנות להתנסות במלואן במאפיינים ובנושאים הקריטיים של דירתם. אך לאחר שציין את חובות הבתים בבתים שנחשפו אחרי קוב, למי שיצטרך להתגורר בהם, זה נכון לשמוע את דעתם של המומחים. כיום, אם כן, אנו נשמע קול לאדריכלים הראשיים בענף, אשר הגדירו את ההנחיות הנכונות ביותר שיש לעקוב בעת עיצוב נכס חדש. או פשוט בפיתוח מחדש של הקודם.
נתחיל מייד עם 5 הטיפים הזוכים!

מספר אחת: תשומת לב לחלוקת החללים. אלמנט בעל חשיבות מהותית ניתן על ידי ניהול הסביבה. אין צורך להרחיב את אזור ההתייחסות. אך לדעת המומחים, די בכך כדי לשפץ מחדש את הקיים. במהלך הנעילה, כל אחד מאיתנו הצליח להבין אילו חדרים, בהתאם להרגלים שלנו, דורשים יותר מקום. ואשר במקום זה ניתן לפלג. אין חוקים שהוטלו. רק התאמה לצרכים שלך!

מספר שתיים: הטרסות והגנים גם בפנים! התוכנית לבית פונקציונאלי של 360 מעלות צריכה לכלול שטח ירוק לחלוטין. אבל זה לא תמיד המקרה. זו הסיבה, יותר מתמיד בתקופה זו, עלה הצורך הדחוף ליצור אזור גינה. על פי המחקרים שבוצעו, אנשים שהייתה להם ההזדמנות ליהנות אפילו מרחב ירוק מינימלי, התמודדו עם בידוד טוב יותר מאלו שלא הצליחו לגשת למרפסת או לגינה קטנה.

לכן, יותר מהנדרש להיות מסוגל ליצור גינה משלך (ומותאם אישית), אפילו בתוך הבית שלך. למה לא לחשוב על גן זן? מינימלי ופונקציונלי, זה ירגיז את הבית שלך, ואפילו את מצב הרוח שלך!

על פי מומחים, שתי כניסות חדשות לגמרי יהיו חובה בבתי פוסט קוביד. המרחב המוקדש לעבודה חכמה, אך מעל לכל אזור האינסטגרציה. זה האחרון חייב להיות בעל המאפיינים הבאים, פונקציונליים לחיסול הנגיף האפשרי:
- רצפת חרסינה (או בכל מקרה לא נקבובי)
- ארון פתוח לאחסון פריטים
- תא נעליים
- במידת האפשר כיור קטן בו תוכלו לחטא את הידיים

זה אולי נראה מוגזם כטוויסט, אבל לאדריכלים אין ספקות. אזור זה יהיה חובה שתסמן לנצח חותם בלתי ניתן להחלפה בהיסטוריה של הרגלים מקורה שלנו. ובמיוחד בבתינו.

אחרון חביב, היבט האוטומציה הביתית. יצירת בית עם ריבוי משימות תהיה שימושית, כמו גם בטוחה יותר. גם מבחינת הבריאות וגם מבחינת הפרטיות.

אז האם גם תעקוב אחר עצות המומחים לביתך?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB