מגמות חג המולד 2020

הנה שוב, בפורטל שלנו המוקדש לחדשות המשתרעות סביב שוק הנדל"ן. מדי שנה, ולכל אירוע, אנו מתייחסים לקישוטי הנושא. בתקופה קריטית כמו זו שאנו חווים, הבית הופך למפלט שלנו יותר מתמיד. וגם כדי להחיות את הרוח ולא לשכוח את המסורות שלנו, היום נתמקד כיצד לקשט את הבית שלנו למסיבה הצפויה ביותר של השנה! החלטנו לרשום ולהגיב על אילו סגנונות יהיו הפופולריים ביותר, תמיד על פי עצת מומחי התעשייה. אז הכינו עט ונייר: בואו נתחיל בצלילה הזו לדקו הבית של חג המולד!

הסגנון הראשון בו נתמודד הוא הסגנון המכונה '' מיניון ''. אידיאלי למי שלא רוצה להרגיז את ביתו או למי שאין לו שטח גדול. אבל גם לעצלנים! החוק העומד בבסיס סגנון זה הוא להתחיל מדברים קטנים. עץ אינו נחוץ, אך ענף יספיק בכדי לקשט אותו בזהירות כמו עץ אשוח אמיתי. מומחים ממליצים גם לקשט חפצים יומיומיים, כמו שתילים בשלג מזויף עשוי כותנה, או להוסיף אלמנטים של הטבע כמו זרדים וגרגרים עם סרטים אדומים. צבע חג המולד פר אקסלנס! עם כמה טריקים, הבית שלך ייראה הרבה יותר רך ומסביר פנים.
הסגנון השני שהציעו המומחים הוא מה שמכונה '' בית הספר הישן ''. עם ישן אנו מתכוונים ליכולת לשחזר את הישן (המיועד לחומר שכבר נעשה בו שימוש) ולהמציא אותו מחדש. דוגמה? בדי טרטן ועור לקישוט העץ או אפילו לעטוף מתנות. או להוציא פריטי וינטג 'ישנים של סבתא כמו מחזיקי עוגיות הפח הקלאסיות. אתה יודע, עם כתם של צבע, הם מכינים מיד את חג המולד! ואז הנגיעה הבריטית: ירוק ואדום כצבעים העיקריים, המלווים את חליטות התבלינים או מקשטים את המשבצות בהן להתעטף. אז גם חג המולד יגיע מוקדם!

בטור זה, ותמיד על פי עזרתם המומחית שלא יסולא בפז, יש מקום אפילו ליצירתיים ביותר. לכל אלה שמעדיפים DIY על חג המולד המסורתי, בקיצור, עשו זאת בעצמכם! במקרה זה, אנחנו לא יכולים לתת קווים קשים, אבל כמה עצות כן! התחל מהעץ! השנה רבים ראו לנכון להחליפו במדרגות עץ. לקשט כאילו היו ירוקי עד. לעומת זאת, לקישוטים, חיו את האמנות של מיחזור ידידותי לסביבה! החומרים לשימוש חוזר מתחילים מקליפות הפירות היבשים, ועד לבקבוקי הזכוכית הריקים.

וגם במקרה זה, עבור מנוסים יותר, מציע ליצור משהו מאפס, אולי עם עץ, טרקוטה שמעבירים מיד את התחושה הזו של בית, משפחה וחג המולד.
למרות שהשנה הזו תהיה שונה, אנו רוצים להזכיר לכם שחשוב מתמיד לחיות בבית שהוא באמת מתוק ומסביר פנים. אז, נצלו את הטיפים שלנו, ליצור ולהפוך את הבית שלכם בנושא חג המולד לחמים יותר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB