שלב 2 עבור הנדל"ן היווני

פרויקט חדש, הלני לחלוטין, עומד להתחיל. אף שמדובר בפיתוח מחדש של אזור קיים, התרומה של פרויקט זה תהיה חדשנית באמת, כמו גם בסיסית עבור כל הנדל"ן היווני. בתקופה קריטית כל כך, כמו זו שאנחנו חווים, המבוססת בעיקר על אי וודאות בכל מגזר כלכלי, נכון להדגיש פעולות כמו זו עליה נדבר בקרוב, המסוגלות להחיות אפילו מגזר אחד בחברה.

אז אם אתם מוכנים, נתחיל עם הטבילה המלאה הזו של השלב השאפתני ביותר עבור יוון!
תחום ההתייחסות הוא זה של מפרץ פלירו. אזור ייחודי מסוגו, של יופי יוצא דופן, שנבחר כבר מזמן כאובייקט להתפתחות מחדש. מה המשמעות של זה בנדל"ן יווני? לפני שנענה על שאלה זו, בואו ננסה להבין במה יתמקד הפרויקט.

אזור אטיקה מימן את המחקר כדי להשיג את היעדים המרובים, אשר ישתרעו לאצטדיון הראשי. כך כולל המחוזות ציציפיז, קליתיאה ומוצאטו. פיתוח מחדש הכולל התאוששות של העבודות הציבוריות העיקריות אך לא רק. בנוסף לשחזור המפרץ מתוכננים הדברים הבאים:

- הקמת פארק גדול בגודל 220 דונם, אשר יפעל לאורך כל שטח המים
- הקמתם של שלושה אזורי חניה, שניים מהם נבנו מתחת לאדמה ליד אזור הולכי רגל, כדי לאפשר לאזרחים להגיע בקלות לטיילת שליד הים
- אזור ירוק המורכב ממעל 4,000 עצים וצמחיה נמוכה ומסורתית של אזור אטיקה, פתוח לחלוטין לקהל
- שני מעברים להולכי רגל כדי לחבר בצורה הטובה ביותר את העורף לחוף
- קו חשמלי חדש שיושלם בארבעת החודשים הקרובים

בקיצור, אין זה מפתיע כי להיקף היוזמה הייתה רלוונטיות לאומית ובינלאומית. אז איך נדל"ן ינצל את כל זה? ראשית, תהיה אפשרות למוכרים לשווק את הנכסים במחירים גבוהים יותר בהתחשב בכך שהם ירכשו ערך בהתחשב במיקומם באזור משופץ לחלוטין. לא תחמיץ את הנוחות של '' לגור בעיר '' כשאתה נשאר כמה מטרים מהים. מרכיב זה יהיה חיוני עבור המשקיעים העתידיים, אשר יחפשו את הפשרה הנכונה בין מקום להירגע לבין סביבה דינאמית בה ניתן להתגורר.

 אבל זה לא נגמר שם. בשל המצב המגיפה, רבים מהססנים מהוססים שטרם החליטו לרכוש נכס או לא. בהתחשב בכך, בהשוואה לממוצע האירופי, יוקר המחיה ביוון נמוך בהרבה, לא יהיה קשה להניח שרבים ישפכו לנדל"ן היווני.

בקיצור, יתרון אורבני טיפוסי שהופך לקרש קפיצה לאחת הארצות היפות ביותר לגלות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB