סובל מצ'ילה: החדשות האחרונות

אנו יודעים היטב כי העולם כולו עומד במבחן. בעולם שבו הצורך במהפכה דחוף, לא כל העמים מסוגלים להשיג את אותן התוצאות. כיום, בריאליגו, אנו רוצים לתאר כיצד אחד השווקים המושפעים ביותר נע מבחינת נדל"ן. הכוכב הבלתי מעורער של טור זה הוא האומה הצ'יליאנית.

עם היסטוריה שראשיתה בתקופות קדם-קולומביאניות, צ'ילה חווה סיטואציה דרמטית באמת. שמתקשה להראות סימני שיפור. הסיבה מדוע, החלטנו לטפל בזה. לכן, אם אתה סקרן, נוכל לחנוך את הטור שלנו היום.
אנו מניחים שההיסטוריה, גם במקרה זה, שימושית עבורנו. כמו כל המדינות שחיו שנים ושנים של דיקטטורה, כיום צ'ילה מוצאת את עצמה רפובליקה "מבולבלת". עם יכולת מועטה להסתגל לזמנים. כל זה כמובן נשפך גם לשוק הנדל"ן.

אז בואו נראה איך הנדל"ן עובר החל מהרבעון הראשון. גולת הכותרת של מגיפת Coronavirus. מובן מאליו שהמצב הורס את כל המשק. המחיר הממוצע של הדירות החדשות בסנטיאגו רבתי עלה ב -0.26% בלבד מהשנה שעברה עד לרבעון הראשון של 2020. אם אתה מחשיב שבתקופה המקבילה בין 2018 ל -2019 העלייה הייתה במקום 9.98 %, באופן לא מפתיע עד כמה ניכר דרמטי.

ההיצע והביקוש יורדים גם הם. די אם נאמר כי הבתים למכירה אינם גדלים במונחים מספריים, ויתרה מכך פרק הזמן שהושקע בשוק הגיע ל -140 יום. מספר מפחיד, שמניח בועת נדל"ן בפתח. יתר על כן, נראה כי הביקוש, כאמור לעיל, נותר סטטי. כמו כן, הביורוקרטיה לא עוזרת. בארבעת החודשים הראשונים של שנת 2020, המספר הכולל של שטחי השטח שהוכנו להקמת בניינים חדשים ירד ב -47%. מה שאומר שגם ענף הבנייה נמצא במשבר. עם זאת, התשואות נותרות בינוניות לשכירות, עם שיעור חודשי של כ -390 דולר.

המקרה הנוגע לחוזי מכר שונה, פחות ופחות, עם רף מינימלי של 3,000 דולר למ"ר. באופן כללי, הכלכלה הצ'יליאנית הצטמצמה ב -15%, והבנק המרכזי בצ'ילה צופה התכווצות דרסטית עוד יותר. בקיצור, נראה שהמצב דרמטי באמת. אנו בריאליגו נמשיך במשימתנו. זאת כדי להיות מסוגל להפיץ כמה שיותר מידע על שוק הנדל"ן הבינלאומי. מדי יום, בפורטל שלנו, תוכלו למצוא את כל החדשות הנוגעות לתקופה קריטית זו, אשר אנו מקווים שתסתיים בהקדם האפשרי. בזמן ההמתנה לסיום ורוד, אנו קוראים לכם להישאר מעודכנים. תמיד כאן, תמיד בריאליגרו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB