החדשות האחרונות מאירלנד: עלייה בשכר הדירה

אירלנד מדברת בבירור. הם דמי השכירות במצב העמוד. בעולם שנקלע לחלוטין למצב החירום של Coronavirus, אירלנד לא נראית מעוניינת להפסיק שום מגמה של נדל"ן. על פי ממצאי הסקרים הסטטיסטיים האחרונים, נראה כי הביקוש וההיצע גדלו באופן אקספוננציאלי, אם מתייחסים לחוזי שכירות.
אבל איך זה הגיע לרמה הזו? בואו נגלה יחד על ידי קריאה בעיון של השורות הבאות.

אנו מניחים שמספר המודעות (באופן כללי) גדל ב -13% בפריסה ארצית. אך יש להבין מהם ממדי התופעה. ראשית כל, יש להדגיש שרוב דמי השכירות מרוכזים באזור דבלין. אנו מדברים על 300 הכרזות נוספות בהשוואה לשנה שעברה. והביקוש מרוכז במיוחד באזור זה. לפיכך, מגזר זה, מגזר דמי השכירות, גדל ב -64% בהשוואה לשנה שעברה אם נשקול את דבלין.

עלייה ניכרת, שנראית כמעודדת שוק בסיס עשיר שאינו פתוח במיוחד מבחוץ. אירלנד, למעשה, כפי שאמרנו פעמים רבות, מפורסמת בפתיחותה הקשה ביחסים בינלאומיים מבחינת נדל"ן. רק תחום היוקרה, בהתחשב במחירים הסטנדרטיים הגבוהים שכבר, נותר כל הזמן מושפע מתיקי חוץ.

אך מה קשור לגידול במספר הנכסים הנדרשים לחוזי שכירות, ממש באזור המרכז?
ללא ספק, נוכחותם של עוד נכסים הזמינים בשוק קשורה לקריסה החזקה של התיירות. במיוחד באזורים המרכזיים יותר, בכפוף לאינטרס תיירותי גדול יותר, הם רשמו זמינות השווה ל -150 יחידות יותר מאשר בתקופה המקבילה של 2019. למרות סולם ההתייחסות הוא עדיין מוגבל מאוד (בהתחשב בכך ששוק דבלין מכסה את כולו ביקוש, זקוק להצעה של כ -1000 בתים זמינים בשבוע), מהפך זה, יכול לשנות את כל המבנה של שוק הנדל"ן.

מה המצב הפרדוקסאלי? למרות שיש זמינות נוספת עצומה זו של נפחים בשוק, הצורך להרחיב את ההצעה לביקוש הולך וגובר יום אחר יום הוא דחוף. חדשים הם הפרויקטים שנמצאים בצינור להכנת מבנה ארגוני חדש לשוק ההשכרה האירי, שיישאר ככל הנראה במצב המתנה בגלל המצב של Coronavirus. (באירלנד, למעשה, ממחר יהיה נעילה).


אולם מבחינת המחירים, האזורים הזולים ביותר הם פריפריה. זה מתחיל ממינימום של 800 יורו ועד גגות מרביים של מעל 1200 יורו.

אך כיצד יתפתח המצב האירי? איננו יכולים לתת תשובה מסוימת, אך ברור כי נתון אחד ברור: הנדל"ן האירית איננו מבוסס עוד על מכירת ורכישת נכסים, אלא על חתימה על חוזי שכירות. אבל, אם אתה רוצה לדעת יותר, אתה רק צריך להישאר מעודכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB