כמו ברומן: בית פסגות הסערה עומד למכירה

האם אי פעם תהיתם איך זה להיות מסוגל לחיות את הרומן האהוב עליכם? תודו בזה, רובכם, לפחות פעם אחת בחייכם, מזוהים עם גיבור היצירה הספרותית. זה יהיה נפלא להיות מסוגלים לחוות את ההגדרה הזו שתמיד גרמה לנו לחלום. מה אם היינו אומרים לך שהמשאלה הזו יכולה להתגשם? ובכן כן. עבור הרומנטיקנים חשוכי המרפא, הבית שהיווה השראה ליצירת המופת הזו מוצע סוף סוף למכירה. בדיוק ביורקשייר תוכלו למצוא את אולם פונדן. האם אתה סקרן לגלות עוד? ובכן, אם כן, אנו יכולים לחנוך את הטור החדש של היום! בואו נתחיל!

טור זה יהיה יוצא דופן. מכיוון שהחלטנו לקחת חלקים נפרדים מהרומן כדי לתאר טוב יותר את מאפייני האחוזה הנפלאה הזו. אמילי ברונטה כתבה על כיסא, ארון בגדים וחזה אלון גדול. חדר ארנשו מגלם באופן מושלם את התיאור הזה. אנו מזכירים לך שכרגע המגורים הוסבו ללינה וארוחת בוקר, אך אין זה אומר שלא ניתן להפוך אותה שוב לבית פרטי. בהמשך לתיאור, אנו מדגישים את נוכחותם של תשעה חדרי שינה. כולם משקיפים על נוף נפלא, בו תוכלו לטבול את עצמכם לחלוטין. למעשה, הכל נזכר בצורה ללא דופי, באווירה הרומנטית האופיינית ובה בעת האפלה, הקיימת ברומן. הקירות מעוררים גם תקופה שחלפה, יחד עם הגן העצום שמקיף את הנכס.

האם כל זה מזכיר לך משהו? מעריצי בורנטה הנלהבים ביותר לא יפספסו את האלמנט הזה עם ת'רושקרוס גריינג ', מעון הלינטונים, שנועד להפוך לביתו של הגיבורה ברגע שהיא נישאה. והפנים? הם מזכירים מאוד את Wuthering Heights. למי שלא מכיר את זה, זה הבית בו בילתה קתרין ארנשו את ילדותה, יחד עם אהבתה הגדולה הראשונה להיתקליף. כפי שאתה יכול לראות, אין שום אלמנט שלא יכול להזכיר אפילו קישור פשוט לסיפור שסיפרה אמילי. אבל מתי תאריך הבית? תשובה זו תגרום לך לרעוד. כי השנה המדויקת היא 1634 .. וזה לא הכל. אמילי עצמה תפסה מקלט, מיד אחרי סערה, באחוזה הזו. לכן, לנכס זה יש ערך מוסף בפני עצמו, מכיוון שתוכלו לחיות מחדש את המחבר שלכם במצוינות בתוך בית בו בילתה תקופה מחייה.

אין זה מפתיע אפוא כיצד אמילי ברונטה חשבה לספר את סיפורה של קתרין ארנשו שמצאה מקלט, ממש אחרי סערה, בבית כזה. מובן מאליו שכל הריהוט תואם את הסגנון המושלם של המאה השבע עשרה. שטיחים גדולים מעטרים את כל החדרים, התקרה עם קורות העץ מבטיחה את הסגנון הכפרי של החווה, ומיטת אפריון משדרת גם את אותה אווירה רומנטית שרק קורא נלהב בספר זה לא יכול שלא להעריך.
המחיר? תתפלא. ובכן, על מנת להיות הבעלים של הנכס הזה, אתה צריך מיליון פאונד. לכן, אם אתם רוצים לבצע השקעה בנדל"ן ואתם מאוהבים בעבודותיה של אמילי ברונטה, אתם בוודאי לא יכולים לפספס את העסקה הזו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB