פנטון 2021: כיצד נדל"ן משתנה

כידוע, עולם העיצוב קשור קשר הדוק לזה של שוק הנדל"ן. שנינו יכולים להגדיר אותם כשני צדדים של אותו מטבע. בפרט, העיצוב, ולכן דקו הבית, מאפשר לך לתת אישיות לנכס. בעקבות אופנות, עידוד הטרנדים הכי גחמניים, או אבק מהנשכחים. ובכן, אנחנו עכשיו בבית ישר. 2020 זו הייתה די כבדה, ולמרבה הצער ההפסדים לא רק נרשמו ברמה הכלכלית. אך כדי לקוות שהשנה הקרובה תהיה טובה יותר, אנו רוצים להקדיש את הטור החדש למשהו חדש.

זה שנחנך על ידי גאוני הצבע. למי שיותר מעשי במגזר, הוא יודע על מה אנחנו מדברים. אבל בואו נתחיל בסדר וננסה להגדיר מיהו הגיבור הבלתי מעורער של החדשות היום. מכון פנטון הגיע לחדשות. למי שלא מכיר אותה, פנטונה היא הסמכות הבינלאומית הגבוהה ביותר בעולם הצבעים. בסוף כל שנה, פנטון תמיד קבע איזה גוון יהיה המאסטר ב -365 הימים הבאים במגזרים שונים כמו אופנה, עיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי והסתכלו עליו, אפילו לעיצוב פנים! אבל השנה המשימה שנבחרה הפתיעה אותנו. כי אם לשנה שעברה, זה היה כחול כצבע המנצח, לשנת 2021 נבחר שילוב של שני גוונים: אפור וצהוב, בהתאמה PANTONE 17-5104 ו- PANTONE 13-0647. מה מאפשר שילוב הצבעים הזה? כיצד ניתן יהיה להשתמש בו בתוך הבית?

קודם כל עלינו להניח שהבחירה כלל לא הייתה סתמית. זהו שילוב המסוגל להעניק אור ואנרגיה בתוך סביבה. לכן, השימוש הראשון שניתן לעשות בו הוא בדיוק ההתייחסות לצבעים שישמשו על הקירות. רעיון אחד הוא ליצור חדר עם ארבעה קירות אפורים ואחד צהוב. זה ייתן מיד איזון צבעים לסביבה וייצור אזור בהיר יותר, הצהוב, אליו אתה יכול לכוון. אך למי שלא כל כך פרקטי ולא רוצה להעז עם מגע כל כך חשוב, ישנם פתרונות אחרים. כגון הריהוט. בכל הבתים יש את אותם רהיטים שיש לשפץ מחדש. כמו המזווה במטבחים. לכן תוכלו לצבוע אותם מחדש ולהשתמש בחילוף הכרומטי הזה. מיד אותו רהיט, בנוסף לקבלת חיים חדשים, יעניק טאץ 'מודרני לביתך. אבל שוב, אם אתה לא ממש טוב עם צבעים, או אולי אתה מתלבט עד כמה שילוב דומה יכול להועיל, בחר בבדים. כגון מפות, סדינים, כריות.

אך גם אביזרים אחרים כגון מסגרות, המסוגלים להזריק מיד מנה טובה של ברק וחיוניות. אך איחוד שני הגוונים הללו חורג מהשימוש בנדל"ן. המסר שמועבר על ידי פנטון הוא של השלמה שהיא לא רק כרומטית אלא גם ובעיקר אנושית. לכן, אנו מקווים כי בעזרת הטיפים שלנו כיצד להשתמש בצבע הפנטון החדש לשיפור ביתכם, תוכלו להתחיל את שנת 2021 בצורה הנכונה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB