כשמדינה עומדת למכירה

עולם הנדל"ן לא מפסיק להפתיע אותנו. זה מתפתח על פי אופנות, צרכים ואיך שאנחנו מסוגלים לראות בעיניים, גם בזמן מגפות. כדי לנסות להקל על הקריאות שלנו, החלטנו להקדיש את החדשות שלנו היום למכירה מוזרה מאוד. למעשה, כפר קטן הועמד למכירה בצרפת. זה נראה אבסורדי, אבל זו מציאות טהורה. אך אם אתה מעוניין לברר פרטים נוספים, פשוט קרא את הדברים הבאים. אנו מניחים כי זה בהחלט לא קורה כל יום לראות מודעת מכירה לכפר.

אך דעו, קוראים יקרים, כי זה לא סתם כפר. ובכן, האובייקט המדובר הוא כפר המתוארך למאה החמש עשרה, בלואר, שעתיים בדיוק מפריז. המחיר 845,000 יורו. אבל בואו נראה ביחד ממה מורכב הכפר הזה. הרחבה היא כשמונה דונם מוקפת ביערות, אגמים נפלאים שבהם אפשר גם לדוג. אזור מבודד אך יחד עם זאת אידיאלי למי שאוהב להיות בקשר ישיר עם הטבע. אבל בואו נפרט. כמה בניינים יש באזור זה? עד 14, כולם מחוברים בצורה מושלמת על ידי שבילים כפריים, אליהם מצטרפים תנורי עצים, המעוררים באופן מושלם את אווירת העבר. הבניין היחיד עם קבלת פנים מכובדת הוא המרכזי. משמעות הדבר היא שהאזור ניתן להמרה בקלות למערכת לינה וארוחת בוקר.

ברור שמדובר בבניינים שצריך לשחזר אותם לחלוטין, מכיוון שמזג האוויר וחלוף הזמן שינו את הבניינים בצורה משמעותית. בנוסף, ניתן לציין את קיומם של סימנים קדומים המדגימים את השימוש המיועד העתיק במבנים מסוימים. אלה כוללים בולנגרי ובראסרי. גם תמרורי הדרך נותרו שלמים כמעט. וזה בדיוק מה שהופך את המציאות הזו למיוחדת כל כך. ואם אתה חושב שמודעה כזו לא צלחה, ובכן אתה טועה. היו רבים שגילו עניין להיות המשקיעים ב -14 המבנים הללו. אך עדיין איש לא הפך לבעלים. בעיקר בגלל קוביד, שלא איפשר כריתת חוזים במועד ובאשר לא הבטיח לרבים לחתום עליהם בגלל חוסר האפשרות לבקר במקום.

למעשה, יש לציין שכפי שהצהרנו במדריכים קודמים, צרפת סבלה מתגובת נגד חזקה מאוד, הן בגלל מצב החירום למגיפה, והן בגלל פיגועי הטרור הרבים ובמקרים מסוימים, שזעזעו את האוכלוסייה המקומית אך גם את האנשים האחרים. אומות. למעשה, רבים, אף שהם מוקסמים מהאזורים הצרפתיים הבתוליים ביותר, חששו להמשיך בצעד כה חשוב, כמו השקעה בשוק הלבנים. לכן איננו יודעים מתי תושלם עסקה זו ומי יהיה המשקיע בר המזל. אך אנו בטוחים כי אנו נודיע לך ללא הרף על המגמות בתחום הנדל"ן העולמי. בתקווה שחירום המגיפה עשוי להיות רק זיכרון רחוק.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB