פנג-שואי ונדל"ן חכם: החדשות מהונג קונג

לא פעם דיברנו על כך שפילוסופיית הזן היא בסיסית ליכולת לחיות טוב יותר בתוך הבית. במיוחד בתקופה כמו אותה אנו חווים, חיוני להצליח למצוא את הפשרה הנכונה בין חדשנות למסורת. ובכן, הדוגמה הסמלית שאנו רוצים להביא לידיעתכם היום היא של דירת מיני חכמה שנבנתה בהונג קונג. אתה יודע, כשאנחנו מדברים על אסיה, אנחנו תמיד מצפים לחדשות מעניינות.

האובייקט המדובר הוא דירה קטנה, קטנה מאוד שהיא הגיבורה של פרויקט '' חכם זנדו ''. המטרה, כצפוי, היא לשלב שני היבטים מנוגדים לכאורה אך משלימים: לוגיקה חכמה עם נוחות המקושרת למסורת הפנג שואי. אז איך הדירה הזו מאופיינת?

ראשית יש לציין כי לאחר תהליך שיפוץ מהיר ניתן היה להשיג ארבעה חדרים. בתחילה היו רק שניים. המבנה כולו הוא אוטומציה ביתית לחלוטין, כך שאין מתגים קלאסיים אבל הכל מנוהל באמצעות שליטה קולית. ממסכי הקרנה ועד מנעולי דלתות וילונות אלקטרוניים, מבלי להזניח מיזוג אוויר וקפה! זה נראה כפרויקט אינטליגנטי במיוחד ... אבל איפה רכיב הזן? קודם כל זה מזוהה בבחירת החומרים. כידוע, הפילוסופיה הנ"ל מבוססת על הרצף שבין האדם - הטבע. קשר שאינו מסיס, שאין לזלזל בו ולהעדיף אותו גם בסביבה הביתית (מלאכותית באופן טבעי). יתר על כן, היסוד העיקרי של פילוסופיית הזן הוא ניהול מרחבים. לדברי המעצבים, '' זן '' הוא מצב נפשי, הכרחי להשגת רווחה פנימית.

כדי לסלק את כל צורות הלחץ והעצבנות. לכן כדאי להבטיח את המרחב הנכון לריהוט בודד, מבלי ליצור חפיפה חזותית ופיזית. לכן, בדירה זו, הטלוויזיה משולבת לחלוטין בקירות הרהיטים, רצפת העץ נזכרת בטבע, למרות היותה מקום מסתור מושלם למכשירים חכמים רבים אך בלתי נראים. שולחן הסלון גדול אך בו זמנית ניתן לסגירה בתוך כמה סנטימטרים. כל זאת כדי לאפשר את הדמות הבסיסית השנייה של פנג שואי: השינוי המחזורי בסידור הריהוט.

ובכן, עם פרויקט זה אנו מנסים לגרום לאנשים להבין כמה זה פשוט כמו גם חיוני להיות מסוגלים לשנות את הפריסה של הסביבה בה אתם חיים עם כמה אמצעי זהירות. המרחקים הנכונים נשמרים בין הריהוט השונה כדי לאפשר למי שישתמש ברכוש זה לחוש בשלום עם עצמו ולא להיחנק מנוכחותם של יותר מדי חפצים.

לא ניתן להגדיר פרויקט זה כחידוש אמיתי, שכן בארץ זו, מסורת הפנג שואי עתיקה מאוד. עם זאת, זהו הקשר עם חידושים טכנולוגיים שלעתים קרובות אינם מקיפים אלא כוללים תרבות החורגת מספרי ההיסטוריה, אלא שמתממשת גם בין כותלי ביתו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB