פרויקטים בחוץ: החידושים המבוקשים ביותר

פרויקטים בחוץ הם החדשות המבוקשות ביותר אחרי פוסט קוביד במנועי חיפוש. ברור שאחרי מצב הנעילה, הצורך העיקרי שמביעים רוב האזרחים הוא ליצור אזורי חוץ.

במדריכים השונים בבלוג שלנו עסקנו בשיפור המרפסות והאזורים הקיימים בבית. נותן להם קצת אופי וצבע. אך נראה כי הצורך ליצור חדרים גדולים יותר גדל והפך לטרנד אמיתי לשנת 2020. זו הסיבה שפרויקטים רבים סטנדרטיים רבים יותר בתחילה הוסבו לאזורים עם אלמנט המאפיין: הגן החיצוני. אז בואו ננסה להבין מה יהיו המהלכים המנצחים להפוך את החידושים הללו כל כך מבוקשים בפוסט הנדל"ן החדש של הפנדמיה!

ראשית כל, יש לדעת שכאשר מדובר בשיפור כה חשוב של נכס, יש לבקש אישורים יוצאי דופן. ללא קשר למדינה בה אתם נמצאים, ידוע כי בתקופה האחרונה, גדלו פתאום ההיתרים הנדרשים במנהלים ציבוריים, על מנת להחיל שיפורים במונחים מרחביים.
גם צריכת החומרים הירוקים גדלה. בואו נדבר על כלי גינון טיפוסיים אבל לא רק. רכישת טובין ואביזרי ריהוט לחוץ עברו גם כן. הכי פופולארי? גזיבו, המציין שיפור אסתטי של נכס ההשפעה הגדול! גם חזותית אך גם פיזית!

במקום זאת, כל האלמנטים הפלסטיים והלא ידידותיים לסביבה הוחלפו על ידי עץ ומתכות. הסיבה לכך היא שהמצב המגפה שינה את כל הצרכים האופייניים של כל אחד מאיתנו. ראשית כל, להתרחק מהעולם האורבני ולהתמסר לחלוטין לטבע. כך שאפילו החומרים המבוקשים לביתנו היו עץ, על כל צורותיו וצבעיו, ואפילו המתכות הגולמיות ביותר. אז להתראות מפלסטיק! לפרויקטים לשיפור נדל"ן אתה זקוק לאגודל ירוק. או אפילו כל היד!

גם הצריכה השתנתה. יש הרבה יותר תשומת לב כלפי שטרות שירות וזה הביא לשיפור במה שמכונה '' כלכלת הבית ''. כך שהיחס הידידותי לסביבה הזה הועבר גם ליצירת סביבות חיצוניות. כפי ש ? על ידי התקנת מערכות השקיה הידרופוניות, שיכולות גם לאפשר שליטה מרחוק והפחתה משמעותית בצריכה!

בקיצור, שיפור מתמשך אבל ... באיזה מחיר? המחירים לבניית אזור חיצוני, שרצוי המשקיעים כה מבוקשים, גבוהים. עם זאת, אנו מדברים על צורך משני אשר עם הנעילה הזו עלה למקום הראשון על הבמה. כשמדובר בצרכים דחופים, המחירים הם רק מספרים. בזמן ההמתנה לגלות מה יהיו המגמות החדשות לנדל"ן, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בערוץ שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB