בתים תלת ממדיים גם באיטליה: הנה המהפכה

כבר דיברנו על איך מתחוללת היום מהפכת נדל"ן מפחידה. הבתים מותאמים לצרכים שלנו וכמובן מנוסחים יותר ויותר. המצאה אמיתית שמערערת כל מגזר בחברה היא המתייחסת למדפסות תלת מימד. עדיין גאדג'טים מסתוריים עבור רבים, המסוגלים לשנות את ההרגלים שלנו לחלוטין. ובכן, גם עולם הבנייה מתחולל מהפכה. לאחר הקמת הבית המודפס בתלת מימד הראשון בגרמניה, חצי האי האיטלקי אימץ גם את הנכס החדש הזה. אם אתה סקרן לדעת יותר, בשורות הבאות תמצא את התשובות לשאלותיך. אז נוכל לחנוך את הטור שלנו היום!

ראשית, כיצד בנוי הבית הראשון באיטליה? זהו בניין עצמאי המשתרע על פני שתי קומות. שטח המגורים הוא כ- 80 מ"ר והוא מורכב כולו מקירות תלת שכבתיים. מלא בהתאמה בחומר בידוד. יתר על כן, כפי שציין מרכז המחקר שפיקח על פרויקט זה, כל החומרים המשמשים הם היי-טק '' Itech 3D ''. אך מבלי לפרט יותר מדי אודות מבנה זה, אנו מעוניינים לנתח את לידתה של טכנולוגיית התלת מימד החדשה המתגלה כאלטרנטיבה תקפה מאוד לדרך הקלאסית לבניית נכס.

בפרט, הדפסת תלת מימד נכנסה לתחום הבנייה רק לפני 15 שנה, ויצרה מהפכה אמיתית שנועדה להימשך גם בשנים הבאות. אבל מה צריך, אתם שואלים, כדי להצליח ליצור בית בתלת מימד? התשובה לשאלה זו כלל אינה פשוטה, בהתחשב בכך שההיתרים שחייבים להיות זמינים שונים. יתר על כן, חוסר הידע בסוג חדשני זה של '' בניין חכם '' יביא ליצירת מבנים שאינם עומדים בשני הצרכים הסטנדרטיים אך גם אינם תואמים את האישורים הרגולטוריים.

כעת אנו מגיעים ליתרונות של בניית בית בתלת מימד. קודם כל, בהשוואה למתודולוגיות סטנדרטיות, מזהים את המהירות בבנייה. יתר על כן, גמישות מייצגת את האלמנט המאפיין השני, במיוחד בעולם כמו שלנו באבולוציה מתמדת. האתגרים שהחברה מציבה מבוססים בעיקר על עיתוי המענה לבקשות חיצוניות וכמובן שצרכי הצרכנים. יתר על כן, אין לשכוח שכיום נושא הקיימות הוא כל הזעם. ישנן גם תוכניות בינלאומיות רבות אשר בוחרות בשימוש בחומרים ממוחזרים או בעלי השפעה נמוכה. על מנת להפחית גם את פליטת CO2.

מה עם החסרונות? תתפלא. ובכן, הראשון קשור לחוסר הידע במתודולוגיה זו. השנייה היא הצורך במדינות שונות להשקיע במגזר החדש הזה, כמעט לא ידוע. עתידם של מבנים תלת-ממדיים עדיין לא בטוח, אך מקווים שהוא יהפוך יותר ויותר לטבוע במנטליות של המשקיעים, המעוניינים במימוש פרויקטים אלה מאפס.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB