ממשרדים ישנים לבתים חדשים: מגמה הולכת וגוברת

העולם משתנה. אפילו זה של נדל"ן. עם הכללים שהטיל חירום קוביד, שוק הנדל"ן העולמי עבר זעזוע גדול. אומרים שזה הזמן הטוב ביותר להיות מסוגלים להשקיע בלבנים. ואכן, באופן כללי, המחירים ביחס לממוצע האירופי צנחו באופן דרמטי. כתוצאה מכך הביקוש גדל באופן דרמטי באזורים רבים בעולם. כדי לנסות למלא צורך זה, נחנך מגמה חדשה. זו המתייחסת לפיתוח מחדש של נדל"ן.

או ליתר דיוק, השינוי של המתחמים הישנים שלא נוצלו. כ- 40% מהבניינים שאינם בשימוש באירופה עברו תהליך שיפוצים בחודשים האחרונים. בזכות הכספים שהקצתה האיחוד האירופי, במיוחד לשיפור המרקם העירוני, עודדו מגמה חדשה זו. אך היה מקרה אחד שיותר מכל עלה בהקשר זה. זו של הולנד. למעשה, מה שקרה בארץ זו הוא מופת. סיבה מדוע, בריאליגרו, החלטנו לספר לכם על כך בטור החדשות שלנו. אז אם אתה מוכן, נוכל לחנוך את זה!

המוח שעומד מאחורי הפרויקט החדשני הזה אינו של טכנאי. גם לא של מומחה בנושא. אך זהו צוות של אמנים הולנדים שהחליטו לחולל מהפכה בבניין ישן. עם זאת, הפרויקט היה שאפתני מאוד, בהתחשב בכך שהמבנה כולו חולק לשתי קומות נפרדות (בעבר לא היו). בואו נראה איך הם בנויים.

הראשון בולט בזכות פיכחותו ואירוחו. הסיבה לכך, היא כוונה למיקום אולפנים וחללי עבודה משותפים. אך מה שהופך את השינוי לחדשני כל כך הוא נוכחותן של קורות עץ ישנות מאוד על התקרה התעשייתית המשתלבות באופן מושלם עם הסביבה החדשה. סביבה חדשה וחדשה, המורכבת מחומרי מתכת ועץ. בקיצור, שילוב פנטסטי של ישן וחדש.

הארובות הישנות האופייניות למגזר התעשייתי חוסלו. החלף בחללים המכוונים לתאורה טבעית. כמו? בזכות נוכחותם של חלונות ודלתות גדולים המאפשרים כניסה של קרני אור, אך עם סגנון נהדר. אנו מזכירים לך שהיד הבלתי נראית מאחורי פרויקט זה קשורה קשר הדוק לאמנות. לכן, לא מדובר על אביזרים פשוטים, אלא על אשנבי זכוכית שהופכים את פתחי הגגונים לרב צבעוניים.

לעומת זאת, הסלון מזכיר תקופה שחלפה. ריהוט וינטג 'שולט בכל הסביבה ומעניק אווירה חמה ומסבירת פנים. אזור השינה שונה לחלוטין, על פי הנתונים, שנבנה מאפס. חדר השינה הראשי מורכב ברובו מריהוט עץ בסגנון שוודי ומצמחי פנים.

בקיצור, מהפכה זו לא עשתה דבר מלבד לתמרץ משקיעים רבים לתמוך במטרה זו להשליך את עצמם ממש לנדל"ן רווחי. דוגמה מובהקת לאיך, לפי מה שאמרו הקדמונים, '' של הכרח, סגולה! ''.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB