אור חדש לחזיתות: החדש חייב להיות

פיתוח מחדש של הבית הוא פרויקט תובעני באמת. לעתים קרובות מניחים כי בכדי שתוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, עליכם להשקיע הון. ברוב המקרים זה כך. אבל אנחנו לא תמיד צריכים להרחיק לכת. פשוט פשוט תני את האור הנכון. ובכן כן. על פי המומחים, הכל אור. החידוש מניח מחדש הן מבחינת העיצוב, אלא גם כאופנה אמיתית. הסיבה לכך, לכן אנו יכולים לחנוך את המדריך המיני שלנו המבוסס בדיוק על חשיבות האור, ובעיקר על האופן בו הוא חיוני לחדש את חזית הבית. אז, נוכל להתחיל!

ישנם תמריצים רבים שאושרו במדינות האיחוד השונות כדי להקל על פיתוח מחדש של נכס. נותן חשיבות רבה לתאורה שיכולה להיות גם פונקציונאלית אך גם מתאימה למבנה הייחוס.
אז נתחיל מהיתרונות שקשורים להתקנת מערכות תאורה מחוץ לבית שלנו.
אנו נזכרים, מלכתחילה, כי האור ממלא תפקיד מכריע בחיי כולנו. אז תאורה אינה מספיקה רק זרקורים. חשוב לבחור בקפידה גם מה להאיר אך מעל לכל אילו מקורות אור מתאימים למטרה זו. משימה מפרכת, עם זאת ניתן לפתור עם שיעור קצר בתאורה!

ישנם סוגים שונים של אור המחולקים לפי טמפרטורת הצבע. יחידת ההתייחסות מיוצגת על ידי מעלות קלווין, המשתנות במהלך היום. צוין כי העין האנושית רגישה במיוחד לשינויים הכרומטיים הללו, יותר מכל משום שהיא מאפשרת לעצמה להיות מושפעת מהשינויים הללו בקלות יתרה. ישנם אורות חמים וקרים הנוטים להשפיע בצורה רכה או קשה יותר מהקירות שהם פוגעים בהם. איך לפעול? אם בביתכם יש קירות זוויתיים במיוחד חיצונית, רצוי לרכך אותם באורות חמים הרחק מקיר הייחוס. לעומת זאת, כדי להעניק יותר אופי למבנה מעט זוויתי והרמוני מאוד, עדיף לבחור באור קר יותר שיכול להעצים את עקומות המבנה.

אבל לא רק. כדי להיות מסוגל להתמיד בזמנים אתה צריך לנטוש את המכשוריות הצרה של הנורה ולהתקרב לעיצוב. בפירוט, כפי שדיווחו מומחים רבים בתחום, נקודת מפנה ניתנת בערוצי האור הקלאסיים. תעלות האור הן חיצוניות והן פנימיות, מאפשרות תאורה הומוגנית ומודרנית, שאינה פוגעת באלמנטים הקיימים בחוץ, אך מעל לכל בתוך הבית. ערוץ האור ממוקם מעל כל רהיט, ומאיר את ביתכם בצורה רכה. זה יאפשר לכם לבחור את גוון הצבעים המתאים לכם ביותר, בהתחשב בעדינות שתאפיין את התוצאה הסופית.

אם לדבר על מספרים גרידא, זכור כי עבור החזיתות החיצוניות הגוון המומלץ הוא סביב 2400k-3000k. הכל עם חריגים נאותים!

האם אתה מוכן לחדש את הבית שלך באמצעות מגמה חדשה זו?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB