טכנולוגיה ונדל"ן: מנעולים חדשניים

כמה פעמים, בפורטל שלנו, חלקנו חדשות על האופן בו הטכנולוגיה שינתה את הקניין באופן קיצוני. המכנה המשותף שנמצא בחדשות השונות ניתן על ידי השיפור הגדול שהביאו חידושים טכנולוגיים בחיי כולנו. שיפור לא רק מבחינת הדיור, אלא גם מבחינת איכות חיים ורווחה נפשית ופיזית. בהקשר זה, האם ידעת שתחושת הביטחון הנתפסת בביתו משפיעה לטובה על מצב הרוח שלנו?
אבל איך באמת אפשר לתמרץ את זה? ובכן, היום נדבר איתך על אלמנט חדשני, אך לא כל כך עדכני, שיבטיח לך בטיחות פסיכולוגית ומעשית רבה יותר.

למעשה הגיבורים של ימינו הם מנעולים חכמים. כמה פעמים יצאת מהבית עם הספק שלא סגרת את הדלת? או, במקרים חמורים עוד יותר, לאחר ששכחת את המפתחות? למותר לציין כי נושאים אלה עומדים על הפרק. אך באמצעות מנעולים חכמים, הבית שלכם ירכוש ערך כפול. זו הכלכלית גרידא, ומעל לכל זו הנוגעת לתחושת השלווה שתחוו.
אז איך מנהלים מנעולים חכמים? אם אנחנו מדברים על חיים חכמים, נוכל להתייחס רק לטלפונים הניידים שלנו. לכן יהיה די בהתקנת האפליקציה המתאימה בסמארטפון שלנו כדי שתוכל לשלוט בדלתות הבית.

אבל מדוע לבחור במכשירים החכמים האלה? קודם כל להתמקד בפרקטיות. אבל לא רק זה. החידוש שהביאו המנעולים החכמים האחרונים בשוק ניתן באמצעות אפשרות לנעילה עצמית של הדלתות עצמן.
לאחר בחירת טווח זמן הניתן לעריכה, בכל פעם שתחליטו להגדיר סגר מוחלט, תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות. הזן קוד זיהוי שניתן לשנות מעת לעת, או הגדר זיהוי מארח אוטומטי. בשני המקרים מדובר במערכות העומדות בחזית אך התגברו על המכשול האיום של שמירה על פרטיות ונתונים ביומטריים.

זה בלתי אפשרי להתעסק במערכת שהיא אכן הוכחת האקרים! אבטחה שלא יסולא בפז באמת, בהתחשב בעובדה שאנו חיים כל הזמן באינטרנט וניתן להחיש את הנתונים שלנו.

חידוש חשוב באמת, שמסמן צעד מכריע בניסיון, שהפך כעת הכרחי, להפוך את ביתו לחכם. מכל נקודת המבט. איננו מדברים על אוטומציה ביתית פשוטה, אלא על איחוד מהותי בין בעל הבית לביטחון שלו. . כפי שהצלחת להבין, הקשר בין רווחתך ושיפור קירות הבית בהם אתה גר קשור לעלילה כפולה.

עם זאת, חדשות נוספות צפויות מארצות הברית. מנהיגים בלתי מעורערים בתחום האוטומציה הביתית וערים חכמות. אבל עד אז כל שעליכם לעשות הוא להמשיך לקרוא את החדשות שלנו, תמיד בפורטל הריאליגו שלנו

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB