נדל"ן ונדל"ן: ההשפעות

גם היום החלטנו להקדיש את הטור היומי שלנו למצב חירום של קוביד 19. בפרט נתמקד באופן בו המגיפה משנה באופן קיצוני את הכלכלה הבינלאומית, אך מעל לכל, כיצד היא משפיעה על הנדל"ן.
למרות שמדדי הבלימה (בצורה שונה) עם זאת היו מהירים ודרסטיים ביותר, היא נותרה עובדה חשובה. גודל המשבר יביא להשפעה כמו הדיכאון הגדול שלאחר מלחמת העולם השנייה.
הסיבה שבגללה חיזוי בנושא מתגלה כמסוכן. אך בואו ננתח כעת את התוצאות העומדות לרשותנו ככל האפשר.

איך? השוואת המצב הנוכחי עם ה- GFC, המשבר הכלכלי העולמי לשנת 2007.
המשבר העולמי החל בעולם הפיננסי ברמת חובות גבוהה מאוד. אנו מדברים על משבר שיצר אי וודאות עמוקה לא רק אצל משקיעי הנדל"ן הפוטנציאליים, אלא גם בקרב הנושים עצמם. חושש מהאפשרות להישאר ציפה במצב כה דרמטי. ההתפשטות המהירה, עם זאת, גרמה להשפעה שונה בענפי הייצור השונים. בשוק הנדל"ן אנו עדים לשפל בהיקפי ההשקעה.

לאחר מכן באה ירידה משמעותית בערכיהם. צניחה חזקה מאוד בביקוש, מה שכנראה האט את מהירות ההתאוששות של הכלכלה הלאומית של המדינות השונות. ולמרות שהמחירים צנחו, החזון הקופתי של אז לא אפשר להחיות את הנדל"ן המיידי. למעשה, רק בשנה האחרונה חלה רנסנס בשוק הנדל"ן גם במדינות פחות מפותחות.

איך המשבר הנוכחי מציג את עצמו? אנו מניחים שאיננו עומדים בפני משבר פיננסי. אבל זול. זה מתממש בחוסר האפשרות לבצע תשלומי שכר דירה, למשל בזמנים שנקבעו מראש. כפי שתיארנו כבר במדריכים הקודמים, מדינות רבות החליטו להיכנס לעניין. על ידי ניתוח המצב ועזרה, על ידי הארכת התזמון, מי שאני מכיר נקלע למצב של גירעון בתשלום.

זה לא רק על היעדר עסקאות. אך מפחד מצד המשקיע, אליו יש להוסיף את הקושי לדבוק בסעיפים החוזיים גם בחוזי הליסינג.
בנוסף להצגת עצמה כמצב מורכב, במקרה זה לא ניתן להבין לעומק כמה זמן ואיך המציאות הזו תתפתח. בדיוק מכיוון שגם ההיבט הכספי הטהור, אלא גם ההיבט הכלכלי והפסיכולוגי הקשור קשר הדוק לאדם הפרטי והמשקיע הפוטנציאלי, מונחים על כף המאזניים.

ניתן היה להציץ את נקודת המפנה בסוף המנעולים הראשונים. כשכלכלות לאומיות מתחילות להתעורר. ואיתם, חזרה הדרגתית של אזרחים לחיים קודמים. לכן לא ניתן לזהות תאריך מסוים להתאוששות חלקית או מוחלטת של ההלם הגלובלי הזה. מה שבטוח הוא שאנו בריאליגורו נעדכן אותך כל העת בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB