נדל"ן הולנדי: איך לעבור דירה?

הנדל"ן העולמי ספג מכה קשה בגלל וירוס Coronavirus. אך איננו יכולים לדבר על גישה שכיחה ביחס להחלמה לאחר הפנדמיה. אחד השווקים המעניינים ביותר אי פעם, זה של הולנד, מתחיל בהדרגה שוב. אבל למי שמעוניין להשקיע בלבנים הולנדיות, איך עליו להתנהג? זו הסיבה שהיום החלטנו לענות על חמש השאלות הנפוצות ביותר, בחדשות קטנות המוקדשות לנדל"ן ההולנדי. אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!

נתחיל בניתוח השוק הפופולרי ביותר באזור כולו. כלומר, זו של אוטרכט. מה יהיו השלכות המגיפה? נכון לעכשיו יש עלייה בהיצע. יש צורך בבעלים רבים בוודאות כלכלית מיידית. רק כדי להתמודד עם התקופה הקריטית הזו. כל כך הרבה 'בתים שניים' יושקו בשוק. בהמתנה לכך שהם עשויים לעורר עניין אצל משקיעים פוטנציאליים.

זה ספונטני להבין מהי מגמת המחירים. בשלב זה של המצור הכולל, גדלו אלו שביקשו לינה. אז הרבה בתים נמכרים במחיר גבוה עדיין. בניגוד למדינות רבות אחרות, בהן, דווקא בגלל וירוס הקורונאווי, מחירי הנכסים הופחתו בצורה דרסטית כדי לשפר את הכלכלה.
אך למרות הכל, ברור שלא חסרים חריגים. בקיצור, פשוט חפשו את ההצעה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, בתקווה שהיא תהיה גם נוחה.

על ידי ניתוח מכירה אפשרית, הביקור בנכס הפך לבעייתי. האם זה מותר? ברור שכן! אך בתנאים הבאים.
אנשים שיכולים לגשת לבית אינם צריכים לחרוג מהמגבלה המרבית של שלושה אנשים. המרחק שיש לשמור עליו חייב להיות לפחות מטר וחצי וכמובן חובה לחטא את הידיים, ללבוש כפפות ומסיכה.

בקיצור, אנו יכולים לומר שלמרות הטריקים הקטנים הללו, הנדל"ן ההולנדי לא עבר שינויים גדולים. יש להבין מה יהיו השלכותיו של מצב זה ברמה כלכלית אך מעל הכל חברתית. השאלות העיקריות, שעדיין לא ניתן לענות עליהן, נוגעות למטרה שתופיע בקרב המשקיעים, מגזר ההצעות הפופולרי ביותר ואחרון חביב, מה תהיה הטיפולוגיה החוזית שתהיה הפופולרית ביותר. באופן כללי, ראינו כיצד התשובה לשאלה האחרונה הזו נוצרת על ידי גורם תרבותי בדרך כלל. בגרמניה השכנה, למשל, תבחרו בחוזי שכירות, בשונה ממדינות אחרות בהן רכישת נכס היא צעד חובה בחייו של כל אזרח. מעין סמל סטטוס.

אז אם גם אתם מעוניינים לצלול לנדל"ן ההולנדי, או סתם סקרנים ללמוד עוד, רק עליכם להמשיך להישאר מעודכנים בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB