מבית נופש לאזור עבודה חכם

המרה מחדש הייתה הסיסמה בתקופת הנעילה הזו. וזה ממשיך להיות. בכל מגזר כלכלי, לכן חיוני להתאים ולשחזר הרגלים ישנים גם בהתנהגויות רווחיות יותר. וזו הסיבה, החלטנו למקד את תשומת הלב כיצד, מצב דרמטי, התגלה כיתרון בנדל"ן. בפרט בכל הנוגע לתחום ההשכרה לטווח הקצר.
ישנן הרבה דירות ריקות וייתכן שלא תפוס. שלא לדבר על הביקורתיות של אזורי התיירות.
כדי לתקן את המצב הזה, הרעיון המבריק. המירו דירות לאזורי עבודה חכמים.

הרעיון נולד מהצורך לגור, יותר מבעבר, בתוך בתיהם של עצמו, אפילו בשעות העבודה. עבור רבים זה אולי היה רצף פשוט. אבל עובדים רבים נאלצו להסתגל לכל זה. אמהות נאבקות בשיעורי הווידיאו של ילדיהם. אבות מתכוונים לטפל בשיחות עסקיות ובביצוע DIY ביתי. בקיצור, ההסתגלות לא הייתה קלה. כך שאם עבור רבים, עבודה באותו בית בו אתם גרים, למעשה יכולה להיות בעייתית, חשבתם על פיתרון מועיל באמת. העבר, אפילו באופן זמני, למשרדנו. אולי זריקת אבן מהים.

במקרה זה, היתרונות אינם נופלים רק על אלה הזקוקים לתחנת עבודה חדשה. בתקופה של אי ודאות כמו זו שאנו עדים לה, היו הרבה שיחות שקיבלו בעלי נכסים, אך גם של מלונות וצימרים, על ביטול. נזק מדהים באמת, בהתחשב בעובדה שעונת הקיץ, עבור מדינות רבות, פירושה דבר אחד בלבד: תיירות. למעשה, האחרון הוא הכוח המניע לאומות רבות. לעתים קרובות מלווה ומעודד נדל"ן. זה לא מקרה, לפיכך, לראשונה, ניתן לעשות שימוש חוזר בבתים המיועדים לתיירים, לחצרים.

הנקודה החזקה של מדיניות סנסציונית זו היא ההצעה. לא מוצעים בתים. לא מוצעים משרדים. אבל אלה בתים, מצוידים בכל הנוחות, הן כדי לחוות אותם ב -360 מעלות וגם לעבוד עליהם.
כדי לבטל כל סיכון אפשרי להידבקות, ניקוי וחיטוי יהיו עמודי התווך של תהליך חדשני זה לחלוטין. בקיצור, ייווצר פלח נדל"ן חסר תקדים.

טרם ידוע מה יהיה טווח ההגעה של משתמשים אשר ינפיקו את המרב מהשירות הזה. מה שבטוח הוא שבוודאי שמצב קריטי זה הוליד גירויים חדשים להתאוששות בתים, שאם לא כן היו מהווים עלות נוספת עבור הבעלים עצמם. אולי בכך, אפילו מאוחר יותר אותן חברות יקדמו מרחבים לעבודה באזורים המעוררים ביותר, ברמת הנוף.
אם אתה סקרן לדעת יותר .. ובכן אתה כבר יודע מה לעשות. הישאר מעודכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB