חיסונים ונדל"ן: שילוב מבטיח

כעת אין עוררין על הקריטיות של מצב החירום הפנדמי ברמה העולמית. וידוע, כפי שדווח במדריכים הקודמים שלנו, תחום הנדל"ן נפגע קשות בגלל מגיפת קוביד -19. היום החלטנו להתמודד עם נושא מסוים, בהתאם לאמור בשורות הקודמות. לפיכך נדון בקשר העמוק בין נדל"ן לחירום קוביד, הפעם בצורה חיובית. כי כן, יש משהו חדש שנותן תקווה גם לקונים פוטנציאליים וגם לבעלי נכסים. זה המתייחס לגילוי החיסון שנוצר למיגור מוחלט של נגיף ה- SARS COV 2. אם אתה מוכן, אנו יכולים לחנוך את הטור המיני שלנו.

אנו יוצאים מההנחה כי בדומה לממדים הגלובליים שתופעת הפנדמיה הניחה, נראה כי התקווה שטופחה על ידי כל הקונים הפוטנציאליים ואחרים היא נפוצה. מעוניין למלא תפקיד מוגדר בנוף הנדל"ן העולמי. אם בתחילת החירום, תחום הנדל"ן היה זה שהושפע ביותר, הרי שהיום המצב הוא הפוך לחלוטין. למעשה, יום למחרת הידיעה על גילוי חיסון חזק ויעיל של 94%, זינקו מניותיהם של כמה מבעלי הנדל"ן הגדולים ביותר. גידול העולה על 20%. צריך לזכור שבמהלך הגל הראשון סבלו הרבה בעלי המשרדים, וגם של כל מגזר אחר שנכלל בתחום הלבנים. ולא רק רגשית.

הפסדי "השיא" הדרמטיים שנרשמו החל מתקופת ה"ראשונה ", כלומר מרץ 2020, ועד השבועות האחרונים היו משמעותיים. מסיבה זו, ההתערבויות של הממשלות הלאומיות השונות היו נחוצות, ובמקרים מסוימים אפילו לא הספיקו, כדי לעזור לכל העובדים והשוכרים המעורבים במגזר. במדריכים קודמים הזכרנו את המקרים הספרדים, הצרפתיים, הגרמניים והאיטלקיים. אך בערך, כל אומה חשה צורך לפעול למניעת התמוטטות מוחלטת של המגזר. אין זה מפתיע אפוא כיצד חדשות כה אופטימיות, גם אם עדיין בחיתוליה, כמו גילוי פיתרון פוטנציאלי ל- Covid-19, יצרו את התנופה הזו ברכישות. וזה לא הכל. נכון לעכשיו, אין הבדל בין המעמדות החברתיים האמידים פחות או יותר.

מי שמתכנן להשקיע בנדל"ן עסוק כעת. מכיוון שהמשבר הכללי שקבע בעבר גבולות ועיכב כל פעולה שמטרתה חתימה על חוזה מכר, הופך כעת לקרש קפיצה. ברור שלא קל להבין ובעיקר לחזות מה תהיה המגמה הקשורה לתופעה זו. מה שאנחנו יכולים להבטיח לכם הוא שתמיד נעדכן אתכם בכל יום בפורטל שלנו. בתקווה שהמצב יכול להשתפר מכל הבחינות, אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו, כדי לא לפספס שום תוכן בנדל"ן בכלל ובכל המגזרים הקשורים אליו. ואתה, אתה מוכן להשקיע בנדל"ן אחרי החדשות הטובות האלה?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB