נדל"ן ספרדי מתמודד עם וירוס Coronavirus

בימים האחרונים, למרבה הצער, יותר ויותר מדינות סובלות מקשיים חמורים להתמודד עם סכנת הנגיף. שוק הנדל"ן אינו פטור מבעיות אלה. וכדי לתת תמונה כוללת של המצב האירופי, החלטנו היום לנתח את המצב הספרדי שנראה שהוא קריטי באמת עבור הנדל"ן.
על פי מאמר שפורסם ב"ניו יורק טיימס ", וירוס Coronavirus העביר את מוקד הרעש שלו לספרד בסוף השבוע האחרון. אם כן, מצב חמור מאוד, הספרדי, המאשר 10,000 מקרים חיוביים. זה הביא לקריסת ריבית הנדל"ן בספרד, שעד לפני מספר שבועות השיגה תוצאות חיוביות באמת.

 למעשה, עם תחילת 2020, ספרד הפכה לאחד היעדים התיירותיים החשובים ביותר להשקיע בהם. יוקר המחיה המותאם לצרכים של כל טיפולוגיה חברתית, התרבות הפתוחה ומסבירת הפנים היו מאז ומעולם ראשי חוד שזכו להרבה קונים פוטנציאליים. ובכן, תחילת ההלם שיתקה את הנדל"ן הספרדי, בעיקר בתחום המגורים.
אך אסור לנתח את ההלם הזה רק מנקודת מבט שלילית. למעשה, יש להרחיב את המצב המותנה בטווח הבינוני והארוך. בוודאי שהביקורת תעבור תפנית של ממש כאשר יורדים מחירי הנכסים, מה שמייצג הזדמנות מאוד תקפה עבור הנוגעים בדבר.

באשר לשוק הבית השני המוקדש לחכירה, נראה שיש לו עוד כמה גירעונות. ראשית, זהו סוג חוזה שכעת אינו פופולרי במיוחד. למעשה, רק קבוצה קטנה, המיוצגת בדרך כלל על ידי הצעירים יותר, בוחרת לחתום על חוזה שכירות מסיבות מובנות. על גבי המוטיבציות, כמובן, נמצא המחקר. אך בתקופה כה קריטית בה כל הפעילויות המשניות, כולל אוניברסיטאות, נשארות סגורות, כיצד חוזה שכירות יכול להימשך או גרוע מזה?

בקיצור, המצב בספרד ממש התהפך לעומת לפני חודש. ומה שהכי מפחיד הוא היעדר סיכויי זמן מוגדרים היטב. בינתיים, ברור כי ממשלת ספרד החליטה לאמץ אמצעים שכבר נקטו במדינות אחרות, בדיוק כדי למנוע את מצב קריסתם הקיצונית של שירותי הבריאות.

מה שהסמל ביותר הוא ההתכתבויות בין מדבר אמיתי ברחובות הערים הספרדיות, בדומה לזה שנמצא בנדל"ן.
מעין הפסקה, שמקווה שתחזיק מעמד כמה שפחות. במיוחד למוכרים.

אמנם לא נודע בוודאות מה תהיה השלכותיה של תופעה זו שמביאה את כדור הארץ כולו על ברכיו, אך עדיין נתעדכן בחדשות האחרונות מעולם הנדל"ן, בכדי שנוכל לתת לך תמונה מלאה על המצב והעצות הנכונות לבוא!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB