קמבודיה ונדל"ן: ירידת מחירים

ידוע כי נדמה היה כי הנדל"ן העולמי עבר נקודת מפנה בשנת 2020. בין המדינות הללו שהצליחו להפוך סוגיות קריטיות להזדמנויות, אנו מזהים את קמבודיה. למעשה, זהו חלק מעשרת המובילים בעולם, שעבר תחייה שהחלה בשנת 2019 האחרונה. ב -14 השנים האחרונות חלה עלייה במונחי הריבית, שהביאה 7% יותר מכירות.

בנוסף, התשואה עולה גם בחכירה, בעיר פניון פן. במציאות זו, אנו מזהים, מחירי הנכסים הם הנמוכים ביותר בכל אסיה. לכן אין זה מפתיע כי הנדל"ן של קמבודיה צמח משמעותית במהלך השנים. הקשרים עם סין השפיעו לטובה על השוק, אם כי ככל הנראה יתקיים שלב עצירה בגלל נגיף הקורונאווי. יש לקוות, כמובן, כי לקיפאון זה עשויה להיות השפעה מוגבלת על כל הנדל"ן האסייתי מבלי לפגוע במחזורו.

אך הודות להשלמת שדות התעופה סיהנוקוויל וסיאם ריפ נראה כי הביקוש כרגע בלתי פוסק. אין ספק שהשיעורים המסובסדים ובעיקר מחירי הנכסים האיכותיים ביותר עזרו. ממוצע, בהשוואה לאסיה, שאיפשר לקמבודיה לצאת בהשוואה למדינות הגדולות, במיוחד אלה המייצגות מרכזים כלכליים ופיננסיים.
התיירות עזרה בהחלט בנדל"ן מקומי, בקידום ועידוד גלי תיירים חדשים שבזכות חוזי המכירה המועילים ביותר הפכו אז לגלים נודדים.

אבל תחום הנדל"ן בקמבודיה לא נעצר שם. ואכן. בזכות הגידול בביקוש, דחקו גם בענף הבנייה (הצד השני של המטבע). בנייני מסחר חדשים, למימוש העסקת עובדים חדשים, מתחמי מגורים נוספים, עשו מהפכה מוחלטת של קו הרקיע של הערים המרכזיות. עם זאת יש לציין כי כוחה של קמבודיה ניתן על ידי ההומוגניות שנמצאת ברמות שיפור הדיור. בזכות פניות חיצוניות, אפילו האוכלוסייה המקומית החליטה להסתגל לחדשות מבחינת נדל"ן, השקעה בבניינים חדשים, על ידי השכרה או מכירה של הקודמות. פשרה הוגנת, שאפשרה למצטרפים חדשים להשקיע בשוק נדל"ן הולך וגדל, מבלי להוציא הון!

ולמרות העובדה שהשוק הקמבודי היה גבול עבור רבים, אנו יכולים להגדיר את המדינה כצעירה. כ -60% מהתושבים החדשים וכוח העבודה מגיע לגיל ממוצע של 30. הידרדרות שנראית ככל הנראה לטובת הכלכלה הלאומית והאסייתית.

כיצד השוק הקמבודי יתפתח הוא כמובן תעלומה. אך כדי לגלות, כל שעליכם לעשות הוא להמשיך ולהתעדכן בבלוג שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB