בתי יוקרה באזורים הכפריים: הטרנד האנגלי החדש

לפעמים מומלץ לחזור למקורות. משקיעים בריטים מודעים לכך היטב והחליטו לבחור בפתרון יוצא דופן למדי. מקושר היטב לעולם הנדל"ן. כפי שאפשר היה לנחש מהכותרת, רבים מעוניינים לקנות נכס באזור הכפרי. עם זאת, שהוא מצויד בכל סוג של מותרות. מהפך אמיתי, שהיה ראוי לניתוח על ידי הצוות הקשוב שלנו! לכן, אם נושא זה עורר סקרנות גם עבורכם, יש רק פיתרון אחד. להמשך קריאת השורות הבאות. אז נוכל לחנוך את החדשות האלה!

אנו יוצאים מההנחה שכידוע לצערנו התקופה שאנו חווים אינה הטובה ביותר. אנו מנסים בכל דרך להסתגל למציאות החדשה והעצובה הזו. שינוי הרגלים ולעיתים קרובות עובד על עצמו. אך התגלה כיצד מגע ישיר ורציף עם הטבע יכול להיות בעל ברית תקף במאבק זה לשינוי מקוביד -19. בבריטניה, שם המצב יותר מדרמטי, נראה כי אין ספק. השקעת הנדל"ן חייבת להיות ייחודית: זו כלפי בית באזור הכפרי, מוקף בצמחייה. אבל לא סתם בית, אלא תכשיט נדל"ן מכל הבחינות. נראה כי שוק היוקרה, שלעתים נדירות כפוף לשינויים, מושפע במיוחד ממצב החירום המגיפה.

מה שמפתיע היא העובדה שבדיוק בשנה שעברה, באותה תקופה, בתי היוקרה הבריטיים בכפר איבדו את כוח המשיכה שלהם. סיבות? יש הרבה. החל מהמיסים הגבוהים מאוד שעוברים מחוסר הוודאות שנוצר על ידי הברקזיט, עד לסיום בעלויות האחזקה הגבוהות. ללא ספק גבוה יותר מפנטהאוז במרכז העיר. הסיכון, אז מציאות קונקרטית, של נעילה חדשה, הביא את החשיבות, אפילו לעשירים ביותר, לבילוי בתוך הבית, מוקף בטבע. שיא שהיה זהה למספרים בין סוף 2007 לתחילת 2008. אין זה מפתיע, אם כן, שבשנה שעברה הגיע הבית הבריטי הכפרי והמפואר היחיד ל -15 מיליון לירות שטרלינג. לכן התרחיש אמור להשתנות. ואכן, זה כבר משתנה. כמעט 20 אחוזות כפריות באנגליה נמכרו והן הוצעו תמורת למעלה מ -15 מיליון ליש"ט (כל אחת).

כדי לנסות לתת מעין מחבר לתופעה זו, היא הוגדרה על ידי מומחים כ''אפקט קוביד ''. הנתונים מראים כי ההצעות בשוק בשנת 2020 המעורפלת הזו גרמו למחיריהם להתפוצץ ב -182%
כיצד יתפתח המצב? האם זו תהיה השפעה זמנית בלבד, כמו בתקווה שהמצב הפנדמי, או שצריך לצפות לחזרה אמיתית ליסודות? בזמן ההמתנה למצוא תשובה לשאלה זו, אנו מזמינים אתכם להמשיך ולהתעדכן. אֵיך? בעקבות כל יום החדשות הטריות ביותר שקשורות לשוק הנדל"ן, עיצוב ועוד הרבה, הרבה יותר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB