בירת ההחלמה במילאנו: החדשות

העיר האיטלקית הנהדרת, בירת האופנה, הוטבלה גם היא בגלל סוגריים עצובים שחוו כל העולם. זה שקשור לווירוס Coronavirus. ברחבי חצי האי, מילאנו הייתה העיר עם המספר הגבוה ביותר של מקרים ומקרי מוות. דרמה שהדהדה בין דפי חדשות הפשע הבינלאומיות. לאחר סיום הנעילה האיטלקית, מה שהאוכלוסייה חוששת הוא בעיקר חזרה לימים דרמטיים שסימנו החדשות. אבל נראה שההחלמה באמת הגיעה. כמו בכל מגזר, גם סקטור הנדל"ן סבל מפיגור בולט. זו הסיבה שהיום החלטנו לנתח בפירוט מהן התחזיות לאחת הערים המבוקשות ביותר במנועי חיפוש על ידי מי שרוצה להקצות מחדש את עצמם. בין אם מדובר בתיקים זרים או לאומיים, אין ספק: למילאנו תפקיד מכריע בנדל"ן האיטלקי.

לפני הנעילה הגורלית, התחזיות לשוק הנדל"ן האיטלקי היו רחוקות מלהיות שליליות. אנו מדברים על עלייה של 7% במכירות הנכסים (בסכום כולל של 27,800 עסקאות שהושלמו. מחזור? 8.9 מיליארד יורו, מה שמבטיח 10% יותר מאשר בשנת 2019. בניינים חדשים תרמו לכך צמיחה משמעותית והגיעה ל -3.5% מכלל העסקאות, והשוו תמיד הכל לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. באשר למחירים (הממוצע) תמיד לפני הנעילה, הם הגיעו ל -2.5%.

ועכשיו ? כיצד יתפתח הנדל"ן במילאנו? בואו נתחיל בצד הביקוש. המגיפה השפיעה ללא ספק על דרישות הרכוש המקומי. בעיר מילאנו, למחפשים בית, המחיר לאזורי פריפריה הוא בינוני עד גבוה, בהתחשב בגודל הגדול של הדירות באזור זה, וזה גורם לנו להבין כיצד המחירים יעלו בהדרגה. בנוסף, גם תכניות הדירות ישתנו. כפי שכבר אמרנו במדריך קודם, ננסה למצוא נכס שהוא גדול מספיק בכדי לכלול אזורי רגיעה וגם לאורחים. הסיבה לכך, הן עבור בניינים חדשים אלא גם עבור בניינים קיימים מראש, פיתוח מחדש של החללים לא יהיה מעורער, הנתמך על ידי מחיר נוסף הגבוה מהנכס עצמו.

באשר לתחזיות מבחינת חוזי מכירה ורכישה, העסקאות הכוללות עשויות להיות קרוב ל 21 אלף בשנת 2020. בשיעור השווה ל - 19% לעומת 2019. בניינים חדשים מראים גם מגמה שלילית בנדל"ן במילאנו, עם -15% - משמעות הדבר היא שההצעה תרד באופן דרמטי, ותעבור מ -20% ל -15% בהשוואה למספר הנכסים הכולל כיום.
יש לקוות כי הנדל"ן של מציאות זו כל כך חי ומשמעותי עבור איטליה יתאושש בהקדם האפשרי. בינתיים אנו מזמינים אתכם להתייעץ תמיד באתר שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB