בנסקי מעלה את ערך הנכס

מי חשב שערכו של נכס יכול היה לעלות בזכות ציור קיר, שבין היתר נחשב כמעשה ונדליזם? עד כמה שזה נראה מגוחך, זו אנקדוטה מצחיקה שכללה את האמן המסתורי ביותר בימינו: בנסקי! אם אתה סקרן לדעת יותר, קרא את השורות הבאות. הקריאה של היום תהיה לא רק המחשה אלא גם אלטרנטיבית למדי. אז אם אתם חובבי אמנות ועולם הנדל"ן, אנחנו יכולים להתחיל!

נתחיל בהצגת האמן המדובר. כפי שציפינו, עבור הלא יזמים, בנסקי הוא אמן בעל זהות לא ידועה, שמשאיר אחריו כמה ציורי קיר מפוזרים בכל רחבי העולם. חלקם הקדישו לנושאים החשובים ביותר של הרגע, כמו חירום קוביד, הבחירות האמריקאיות, המלחמות הפנימיות במזרח התיכון. אחרים המייצגים מסרים של תקווה או אירוניים יותר. ובכן, בעולם שבו האומנות מתבצעת בהערכה מחודשת יותר ויותר נראה כי בנסקי פגע במגזר שלנו: הנדל"ן.

בבריסטול בית למכירה בשווי 350 אלף יורו היה רקע לציור קיר נוסף של האמן של הרגע. אם הייצוג הגרפי המדובר היה מעורר ברגע היסטורי אחר ובידי אדם אחר, התמרמרות ואולי תלונה על מעשה ונדליזם, במקרה זה ההשפעה הייתה הפוכה. הנושא המיוצג, אישה מבוגרת שמתעטשת על חזית הבית המשופע "הטבעי", ערך מוסף לכל הנכס.

במילים פשוטות, המחיר קפץ ל -5.5 מיליון יורו. הון יוצא דופן לבעל הבית, ששמה את העבודה עם "Aachoo", אונומטופאה אופיינית הקשורה לעיטוש. נטיית הבניין בהשוואה לשכנות, בתוספת יצירת האמנות הנחמדה הזו, עוררה אפוא תמיהה וגם מזל לבעלים. אבל לסיפור הזה יש סוף טוב נוסף. למעשה, איילין מקין, בעלת הבית, הסבירה לעיתונים השונים כי החליטה להתעניין בכדי להגן על העבודה בקפדנות מירבית. בינתיים הוצמד קיר פרספקס כדי למנוע מחומרים אטמוספריים לפגוע בתמונה ולשנות אותה. היו מעשי ונדליזם קודמים רבים ביצירותיו של בנסקי, ולכן יותר מובן הצורך הדחוף מצד מקין להגן על נושא העבודה.

בקיצור חדשות טובות שגורמות לנו להבין כיצד אפילו ציור קיר פשוט יכול לתת וליצור היבט חדש, וערך, לנכס. אנחנו עדיין לא יודעים מי יהיה המזל או המזל שיהיה הבעלים החדש של הנכס. מה שבטוח הוא שנמשיך ליידע וליידע אותך על המתרחש בעולם הנדל"ן. לכן, אם אתה רוצה לדעת יותר על נושא זה ונושאים אחרים הקשורים לשוק הנדל"ן העולמי, כל שעליך לעשות הוא להמשיך לעקוב אחרינו מדי יום בפורטל שלנו! ואתה, היית רוצה שתהיה לך עבודת הפתעה דומה בחזית הבית שלך?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB