נדל"ן איטלקי "בעץ"

מי שמכיר את חצי האי האיטלקי יודע היטב שהוא מתהדר במסורת של אלפי שנים במונחים של עיבוד ושימוש בחומרי גלם למטרות מרובות. במיוחד בעיצומה של תקופת הרנסנס, איטליה הראתה עצמה כמאסטר הן ברהיטים, באופנה אך גם בבניית מבנים מפורסמים ידועים. ובכן, נראה כי נטייה זו כלפי אמנות ותרבות מלאכה לא אבדה לאורך השנים. למעשה, בתקופה דרמטית, המאופיינת בחוסר וודאות, פחד ופחדים, יש עובדה שמבשרת טובות. מעין גל של קלילות המקושר באופן מושלם למגמה החדשנית של בניינים ירוקים. אנחנו מדברים על יצירת מבנים לשימושים שונים, בעץ. למעשה, באיטליה, למרות חירום המגיפה יצר נושאים קריטיים משמעותיים בכל המגזרים הכלכליים, היה למגזר שלנו תפנית. הנתונים מדברים בעד עצמם. באיטליה בשנת 2020 חלה עלייה משמעותית במבני העץ, שהניבה סכום מושרה למשק הלאומי של 1.33 מיליארד יורו. נתון מעניין.

אך לא פחות חשוב להבין אילו וכמה יחידות נבנו בדרכים אלה. בסך הכל הוקמו 3,300 יחידות כאשר גידול בשיעור ההיתרים המבוקש היה 7% יותר לעומת השנה הקודמת. אבל לא רק. הביקוש הזר ראוי לציון, גם בתחום הנדל"ן, אשר בשילוב עם בנייני העץ מתגלה כמשולב מנצח. בקשת הבינלאומי היא 20 נקודות אחוז, עם מחזור שמגיע ל -60 מיליון יורו. במבוי סתום כללי, המספרים הללו מהווים שמץ קטן של תקווה להפעיל מחדש את כלכלת איטליה אך גם את זו הבינלאומית במלוא המהירות.

המגזר התעשייתי עצמו חווה ריבאונד אמיתי שנוצר על ידי ביקוש פתאומי אך גם מגרה. יש גם להבין היכן התופעה הזו מרוכזת ביותר. זה ידוע היטב שחצי האי האיטלקי תמיד היה נתון להבדל גובה מאוד חזק בין צפון לדרום, מבחינת הפיתוח התעשייתי. למעשה, מרכזי הייצור של נדל"ן עץ נמצאים בעיקר בצפון, באזור המוגדל כעת על ידי המשולש התעשייתי המפורסם. אולם נראה כי גם אזורים רבים במרכז ובדרום רוצים להתמודד עם סוג חדש זה של שוק נדל"ן ירוק ואלטרנטיבי. כל העם, אם כן, מסתגל למגמה שמלבד היותה חדשנית, הצליחה להעיר מגזר כלכלי שעמד להיכנס למבוי סתום, בגלל חירום המגיפה.

מה העתיד הצפוי בחודשים הקרובים? האם רגע המזל הזה בזמן כה דרמטי יימשך? או שזה פשוט יהיה שלב חולף? אמנם אין בידינו הנתונים כדי להיות מסוגלים לתת תשובות, אך אנו מזמינים אתכם להמשיך לעקוב אחרינו בפורטל שלנו. מדי יום תמצאו חדשות חדשות אשר יידעו אתכם על המגמות בשוק הנדל"ן הבינלאומי ועל המגמות החדשות שיש לעקוב אחריהם כדי להפוך את ביתכם ליותר ויותר מטופל בפירוט! תמיד כאן, תמיד עם Realigro!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB