קווים חדשים של ארגון הבריאות העולמי: קוביד ובית

נראה שלמרבה הצער הסיוט של נעילה חדשה חזר למדינות רבות. אירופי ולא.
אנו רואים בבית, ביתנו, את המקום הבטוח ביותר, כדי למנוע כל סוג של הידבקות מסוכנת. ובכן, האם אנחנו באמת בטוחים שזה המקרה? למרבה המזל, כדי לענות על שאלה זו, בהתבסס על ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי, אנו בריאליגו נטפל בזה, תמיד מוכנים לעזור למפקפקים ביותר. גם מבחינת אבטחת הבית. אז, היום, החלטנו להתמסר במדויק כיצד להפוך את ביתנו לבטוח ולהתרחק מכל סוג של סיכון. אז הנה כמה אלמנטים שאין לזלזל בהם. קודם כל, תמיד לפי מה שמומלץ על ידי המומחים, עליכם להשאיר את הנעליים מחוץ לבית. למרבה הצער, בתינו, במיוחד אלה עם שטיח, יכולים להוות קרקע להתרבות ריבוי חיידקים וחיידקים. לכן אנו ממליצים להחזיק מכולה מיוחדת שבה פשוט להחליף עם נעלי בית. השלב השני נוגע לידיות. אנו ממליצים בחום לא לגעת בידיות החיצוניות. אלא אם כן יש לך כפפות.

אם זה לא המקרה, מומלץ לטהר את הידיים מיד לאחר שתחזור לביתך. הסיבה לכך היא שהידיות הן הגפיים החשופות ביותר לסיכונים. טיפ מהותי נוסף קשור למטבח. האזור במצוינות של חברותיות מסתכן בהפיכת הפינה המסוכנת ביותר. כי במיוחד ברגעים של חברה במשפחה, כל אחד מהם במהלך ארוחת הצהריים או הערב, יכול היה להעביר כל חיידק. אפילו אלה מקוביד -19. במקרה זה, זה יהיה מספיק לדאוג להחלפת בגדיך, אם אתה משתמש בבגד שאומץ חיצונית. וכמובן, לטהר את הידיים לפני העברת אוכל או שתייה. זכרו גם להשתמש בכוסות, צלחות וכלי אוכל שונים. כדי להתגבר על כל בעיה, אנו קוראים לך להשתמש בצבעים שונים לכל אחד מבני המשפחה. במקרה זה, העיצוב שימושי. ישנן חברות רבות, עם כמה מטבעות, יכולות לפתור את הבעיה הקטנה הזו. אך אשר, אם יוזנח, יכול להפוך להכביד.

שאלה שרבים שואלים את עצמם היא הנוגעת לאוורור. האם זה נכון או לא לאוורר את הבית? ובכן, גם במקרה זה, לאחר כמה רגעי דיון, מומחים בתעשייה מצאו תשובה. מומלץ '' להחליף אוויר '' בביתך אך לתקופה שלא תעלה על חצי שעה. פעולה זו תאפשר מחזור אוויר אך לא קשר רב שנתי עם החוץ.
אלה הטיפים שאנו ממליצים לך לבצע. אנו מזכירים לכם שבפורטל שלנו תוכלו למצוא מידע נוסף, חדשות בנושא או נושאים אופייניים אחרים של עולם הנדל"ן. אם אתה סקרן לדעת יותר, אתה רק צריך להישאר מעודכן. הצוות שלנו יהיה מוכן להבטיח כל סוג של מידע שאתה מחפש. תמיד מזכיר לך את כללי הבטיחות העיקריים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB