קריסה חדשה לדמי השכירות

כישלון התשלומים הוא בבסיס המשבר שלאחר קוביד. סובסידיות ממשלתיות יושמו ברחבי העולם כדי לסייע לקבלני שכירות. לאחר שכבר ניתחנו בפירוט כמה מקרים הנוגעים לנושא זה, היום ננתח את המצב הקריטי שכבר היה של התפוח הגדול. למעשה היו דיירים רבים שלא יכולים להרשות לעצמם לשלם דמי שכירות בניו יורק. אנו מדברים על אלפי אנשים, שלמרות שהם נעזרים בממשלה, נאבקים בכיבוד התשלומים.

אנו מדברים על חלק גדול מאוכלוסיית ניו יורקר, כשני שליש מהאזרחים גרים בבתים שכורים. בניגוד למדינות רבות אחרות, במדינת ניו יורק אין התרבות של קניית נכס. משמעות הדבר היא שעבור אזרח אמריקני יותר '' הגיוני '' לחתום על חוזה מכר. צעדים להתרחקות חברתית העלו את רמת האבטלה. למרות מה שנקרא עבודה חכמה, לרוע המזל חברות רבות נאלצו לקבל החלטה יותר מכאיבה. כלומר, השארת עובדים רבים בבית, אך מובטלים. זה ייצג התנגשות קשה מאוד שעדיין נראה כי אין סימני התאוששות. אנו גם חושבים ששכירות ניו יורק הן יותר מכפול מהממוצע הארצי. עם זאת, הממשל הפדרלי ניסה להגן על מה שמכונה שוק המשכנתאות. כמו ? עם מורטוריום ודחיות רצופות לבעלי בתים וחתמים. אבל אם כבר מדברים על מספרים אמיתיים, בעיר האוונגרדית ביותר באמריקה, למעלה מ- 700 אלף בתים להשכרה איבדו לחלוטין את הכנסותיהם.

היחידים שנותרו לצוף? אלה שקיבלו מה שנקרא "דמי אבטלה". הטבות שיכולות להגיע לכל היותר ל -600 דולר לשבוע. בואו נדבר על 350 יורו. יותר מדי, מעט מדי מכדי להתמודד עם אסון כזה. זה אפילו הגיע לרמות מדהימות. כמו היוזמה, על ידי בעלים רבים שהחליטו להציע לדיירים שכר דירה בחינם בחודש. אך הבעיה נותרה גבוהה, בהתחשב בכך שיש כיום יותר מדי חברות דומיות מובטלות ושהן אינן יכולות להחזיר חובות בטווח הקצר.

בכדי להבין את רצינות המצב, יש לחשוב כמה עולה בפועל לחתום על חוזה שכירות ולשמור עליו מעל הכל. אנחנו מדברים על 2,600 דולר לחודש. (הורד בחזרה ל -2,300 דולר לתקופת קוביד לכל היותר). לכן אין זה מפתיע את מה שנאמר בחלק הראשוני של החדשות שלנו: דמי השכירות נחשבים לאופציה העיקרית מכיוון שהם זולים יותר. ולמרות הכל, המצב בניו יורק נותר דרמטי באמת.

כיצד יתפתח המצב? לא ניתן לקבל חדשות מסוימות כרגע. כדי לגלות זאת אנו מזמינים אתכם כמו תמיד להישאר מעודכנים בפורטל שלנו. תוכל למצוא את כל החדשות בשוק הנדל"ן העולמי, ובהתייחסות מיוחדת, גם על מצב החירום של קוביד. אז אל תחמיץ את החדשות הבאות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB