דיור חברתי הודי

יש הרבה דיבורים על ערים חכמות. להיות מסוגלים להמיר את בתינו וערינו למושגים אוונגרדיים בהחלט. אולם מודליות זו המתמקדת בחידוש מושכל אינה מתממשת אך ורק באזורים שכבר התפתחו באופן ברור. מדינות מתפתחות מאמצות גם נטייה חדשה זו לפיתוח מחדש טריטוריאלי. ובכן, היום אנו הולכים לנתח אומה שנראית מאוד מפגרת, אך חובקת פרויקט כל-אירופי מבחינת הנדל"ן.

אנחנו מדברים על הודו ועל פרויקט הדיור החברתי החכם. למעשה, פרויקט שמטרתו לבנות כאלף בתים בר השגה בעיר הודית המונה מעל שישה מיליון תושבים אושר והוא מיושם. המיקום המאושר הוא פונה במערב הודו. במה כרוך פרויקט זה?

מדובר בפיתוח טריטוריאלי חדש, שנדחה באמצעות פרויקט תכנון עירוני משולב. מצד אחד יושם עיצוב מודרני, מצד שני, תאומץ רשת של פתרונות בר-קיימא במונחים סביבתיים, חברתיים וכלכליים. שירותים שמטרתם לשפר את איכות החיים, ללא השפעה על המערכת האקולוגית בעזרת ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת).

אך כיצד ינוהלו כל השירותים הללו? וכאן מגיע הכיף. הכל ינוהל ומנוטר על ידי אפליקציה פשוטה ואינטואיטיבית: אפליקציית Planet.פלטפורמה דיגיטלית זו, ומעל הכל בחינם, מבטיחה ניטור מתמיד של הצריכה, וגישה ישירה לשירותים המוקדשים לאנשים, כמו שיתוף.

אבל מדוע זה של פונה הוא פרויקט חדשני כזה לנדל"ן? מכיוון שזו אחת הפעילויות הראשונות שיאפשרו ליבשת זו להיות בעלת מבט פתוח וחדשני בהחלט יותר מאשר מושג הנדל"ן (צבר בהודו).

בהודו, למעשה, הדינאמיות הדמוגרפית המוגזמת גרמה לגירעון דיור חשוב, הניתן לכימות עם צורך פיזי של כ -27 מיליון דיור בר השגה (שיושג עד שנת 2030).

כדי להשיג מטרה זו, שלושים פרויקטים אחרים, הנמצאים כעת בצנרת, תמיד יעזרו לדיור חברתי.

פרויקט שאפתני באמת, שישמש משקיעים ידועים ובעלי שם, שיגדילו וישקיעו בתוכנית שיפוץ זו. אין וודאות ממשית ממשית אם יכובד הזמנים שצוינו לעיל.
מה שבטוח הוא שבתקופה קריטית כמו זו שאנו חווים כעת, פיתרון חלופי כזה יכול באמת להיות נקודת מפנה הן עבור הנדל"ן המקומי, אלא גם עבור מדינה שצריכה בכל מחיר להשתפר הכלכלה שלה, כדי לא להישאר אור הזנב של מדינות אחרות.

אז, אנו מזמינים אתכם כמו תמיד, להישאר מעודכנים בפורטל שלנו, שם נעלה עדכונים יומיים על המצב העולמי הקשור בנדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB