חדר שינה: חיוני אך ייחודי

2020 נחנכה סוף סוף ואיתו המגמות החדשות להפוך את הבית שלנו למיוחד במינו. טיפלנו לעתים קרובות בסוגיות הקשורות בשיפור הבית. שיפוץ הבית שלך הוא אף פעם לא קל, במיוחד אם אתה רוצה לעקוב אחר אופנת הרגע. האם עדיף לדבוק בטרנדים חדשים או להישאר מעוגנים בסגנון שלך? התשובה עשויה להיות אמביוולנטית.

אכן, זהו למעשה. כדי להסביר טוב יותר כיצד ניתן להתכנס בין הסגנון שלך לחדשות השוק האחרונות, החלטנו להכין מדריך קטן. במהירות אספנו את מגמות 2020 העיקריות של אחד החדרים האהובים ביותר. הרפיה: חדר השינה. אז, התחמשו בעט עט בנייר בכדי לרשום את החדשות האחרונות!

העצה הראשונה שאנו נותנים לכם היא לעקוב אחר החלקות. 2020 היא שנת המגרשים לסירוגין. אז בחר בדים שונים כדי להיות מסוגל ליצור יותר דינמיות. בכך תוכלו להשתמש במכשיר זה כדי לבטא את אישיותכם. 2020 היא שנת החירות הכרומטית. אולם אופנות מעידות על שילובים חזקים אך מאוזנים. שחור לבן הם אידיאליים לשמירה על קווים נקיים והרמוניים. אבל אתם חופשיים מאוד לצאת ממצב הרוח המאוזן הזה. אחרי הכל, חדר השינה הוא הסביבה 'זן' שלך.

אלמנט שני שכבר שקלנו בו וכנראה שלא רוצים לנטוש את 2020 הוא הסגנון המבוקש ביותר אי פעם: וינטג '. לאוהבי השנים האחרונות שעשו היסטוריה, בדיוק שנות ה -50 וה -60, זו תהיה הקלה. האלגנטיות בשילוב קווים איקוניים יחזרו. כיצד ליישם סגנון זה ממש בחדר השינה? עדיפים צבעים בהירים, כדי לשלב אותם בצורה מושלמת עם ריהוט עץ. רצפת הבטון החלקה תשתלב היטב עם הציורים הפשוטים, אשר יעניקו סדר ורעננות לסביבה. אחרון חביב, טיפ חיוני. השולחנות, חובה משנות השישים, יכולים לשמש בקלות כשולחן ליד המיטה.

אם לעומת זאת, הרעיון שלכם לחדר שינה הוא של סביבה זרה לחלוטין משאר חלקי הבית, שם תוכלו לנתק אותו, הפיתרון הוא כדלקמן: הפכו אותו לספא.
לא, לא יהיה צורך להכניס בריכת שחייה לסביבה מרגיעה. מה שממליץ על אופנה 2020 הוא להשתמש בדלתות הזזה (אם הן נפתחות למרפסת יש להן ערך מוסף), ולהפיק את המרב מהאור. וילונות האור יאפשרו לכם להשיג סביבה מנותקת מהאחרים, אך יחד עם זאת לשקף את האור. לבן לבן ועדיין לבן! זהו הצבע השולט! תרבות הזן לעולם לא תהיה כה פשוטה להשגה!

לסיכום, אנו ממליצים להשתמש בסגנון מינימלי ומפוכח, ללא קשר לסגנון שלכם. אופנות משתנות כל הזמן, ושמירה על סגנון פחות פולשני תאפשר לכם להתאים את החדר שלכם לחדשות האחרונות!
ואתה, באיזה סגנון של 2020 תבחר?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB