Coliving: לחיות ולשתף פעולה

מה הכוונה במונח '' גידול ''?
מדוע זה חלק מהחידוש של השנה? נתחיל בלקח צעד אחורה. לפני שמדברים על '' צמחייה '' יש לציין את האטימולוגיה של המונח. הקידומת '' שיתוף '' מגדירה כל שיתוף, שיתוף פעולה. בייצוא זה לתחום הנדל"ן, אנו מדברים על שיתופי פעולה, ולכן על חלוקת חללים בין השותפים לדירה.

למרות שזה יכול להיות נוהג מאוד רגיל, הפעם החידוש הוא חלק מהנוחות של הצליחה. נוחות המוכתבת גם על ידי צרכים דומים, בנוסף למונחים כלכליים גרידא. והערבויות הללו מכוסות בשיחה חדשה, מכל המוצא האיטלקי, בדיוק מטרנטינו. לאחר שחצי האי האיטלקי הבחין בעצמו במה שמכונה 'בתי אירו אחד' (עליהם דיברנו במדריכים הקודמים), היום נתמודד עם סקרנות נוספת זו. בלוסארנה, עירייה במחוז טרנטו, יצא מכרז חדש, שנקרא: '' שיתוף פעולה משתף משתף מחיה. ''

זהו פרויקט שמטרתו לשוב ולהביא מחדש מציאות קטנה והררית. אם אתה מעוניין בהודעה זו, הנה פרטי ההודעה עבורך.
פרויקט זה פורסם ב -5 ביוני 2020 ותקף עד 3 באוגוסט באותה שנה, ומטרתו להפוך את המגמה. אנו מסבירים את עצמנו טוב יותר. כפי שמלמדת ההיסטוריה, לאורך מאות שנים, תהליך העיור היה חשוב יותר ויותר. יש מעט מציאויות שנשארו דבקות במקורותיהן ובמסורותיהם. ולוסרנה היא אחת מאלה. לראש עיריית המדינה מטרה מוגדרת היטב. זו של הבאת משפחות אפילו קשורה באופן שונה ממערכת יחסים פשוטה עם דם, לגור משותף בהקשר טריטוריאלי חלופי. מסוגלים להציע כל כך הרבה. נתינה מתמשכת.

מצד אחד אוכלוסיה חדשה עם רעיונות חדשים וככל שפרויקטים רבים, ומצד שני הסכמי אמון חדשים בין השטח לאוכלוסייה, המעוררים ליצירת מבני נוף חדשים. בניגוד לפרויקטים דומים אחרים, התכונה העיקרית של '' שיתוף פעולה משותף לחיות '' ניתנת לפי מגבלת הזמן. למעשה, לאחר הדבקה אפשרית לפרויקט, (בדיוק 4 שנים של שכירות חינם), הנושא ייאלץ להחליט אם לקנות את הנכס או לא. ברור, בהתחשב בעובדה שמדובר בקבוצות אנשים, סביר יותר שהתשובה תהיה חיובית. מהלך אינטליגנטי, שגם הוא זוכה להצלחה מתונה בינלאומית.

יתר על כן, אנו מדברים על תחום מרמז במיוחד. טרנטינו ידוע למעשה ביופיו הבלתי מעורער.
מדובר במקומות בלתי-מזוהמים לחלוטין, עם מסורת ייחודית אשר בכל זאת זקוקה לעזרה מהאוכלוסייה. עזרה קונקרטית, שרק גל דיור חדש יכול להביא. לעולם לא כמו במקרה זה, לבניית רשת יש חשיבות ראשונה, כדי להחיות חיים מחדש לטריטוריה זו. יש לקוות כי יוזמה זו תהיה משטח ההשקה של המיקום הנהדר הזה, אך גם כדוגמא למי שנמצא במצב דומה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB