מנהטן עדיין חזקה

נראה כי אחד השווקים החשובים בניו יורק חנך את 2020 בגדול.
לאחר תקופה של ירידה, שוק מנהטן מתחיל להראות את הסימנים הראשונים להתאוששות.
שנות המשבר נראות אפוא כזיכרון רחוק, בהתחשב בכך שברבעון האחרון של הרבעון, חוזי הרכישה והמכירה פחתו ב -1.2% בלבד. ובכך נשבר מגמה שבמקום זאת סימנה מספרים גבוהים משמעותית.

הנתונים המוקלטים הטובים ביותר, שנפרדים עם התקופה הקריטית שהחלה בשנת 2017, נותנים תקווה למשקיעים, עם זאת, עדיין נראה שיש להם הסתייגות מכך.
למעשה, קונים פוטנציאליים עדיין לא בוטחים בנדל"ן במנהטן, מכיוון שנראה שהשוק התחמם יתר על המידה. ואכן, המחירים בשנת 2017, למרות שעברו את התקופה הקריטית, עלו בכמעט 50%.

זה מנע כל פעולה פעילה המכוונת לקנייה ומכירה. נכון לעכשיו המצב השתנה לחלוטין. למעשה, אנחנו מדברים על רגע רגוע יותר, גם בזכות ירידת המחירים. המספרים יורדים, אך עדיין לא נמוכים מכדי להיחשב כמועילים.
לכן מבקשים מאמץ קטן מצד הקונים. בהורדת '' התביעות '' וראיית השוק הניו-יורקי החשוב ביותר, הזדמנות אמיתית לעתידו.

עם זאת, נראה כי 2019 הסתיימה בצורה הטובה ביותר. אנו מדברים על 88% מהמכירות שהסתיימו במחזור של שלושה מיליון דולר ליחידה. נתונים באמת מופקעים, בהתחשב בעובדה שמדובר בשוק מגוון, הכולל גם יוקרה אך גם מגורים סטנדרטיים ביותר.
אך מהם הגורמים שתרמו להתעוררות הנדל"ן של מנהטן?

החוקים הפדרליים החדשים, בראש ובראשונה, הגבילו את הטבות המס של הנכסים באמצעות ארנונה חדשה. מסיבה זו, מדובר בבעלים של מספר נכסים שרוצים למכור את הנכס השני לצדדים שלישיים, בתקווה שיוכלו להפחית את ההוצאות הללו.

עם זאת, על פי המוכרים העיקריים בענף, המוכרים צריכים להמשיך לכיוון הפחתת המחירים ולהגיע לנתח של -5 נקודות אחוז. אבל סימן שאלה גדול הוא זה שמיוצג על ידי הפוליטיקה.
הבחירות החדשות לנשיאות, שייערכו השנה, עשויות לסיים את המצב התקווה הזה.
ידוע כי המצב אינו פשוט כלל, הן במנהטן והן בניו יורק.

כמו תמיד, איננו יכולים לחזות כיצד השוק יתפתח לפרטיו. ללא ספק המשתנים שיש לקחת בחשבון הם רבים. כמה שונים גם המאפיינים שמבקשים בנכס על ידי הקטגוריות השונות של קונים פוטנציאליים.

מה אנחנו יכולים לומר, עלינו רק לחכות לחדשות חשובות מאחת הנדל"ן החשובות באמריקה. אם גם אתם לא יכולים לחכות לגלות יותר, או אם אתם מעוניינים לקנות נכס במנהטן, עליכם רק לעשות דבר אחד. המשיכו לעקוב אחרי הבלוג שלנו, לצפייה בכל החדשות של ריגיירו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB