השכונה 15 דקות: החדשות אחרי קוביד

כפי שהצהרנו לעיתים קרובות, קוביד 19 ייצג ולמרבה הצער עדיין מהווה בעיה חשובה. שניהם ברמה הכלכלית, החברתית והסביבתית. נדל"ן בוודאי אינו פטור ממגבלות אלה, אך יש בכך. כפי שאמרו הקדמונים '' על הכרח, המידות הטובות ''. בריאליגו שמנו לב וציינו כיצד אכן מצב זה מייצג את קרש הקפיצה להתחדשות. גם מבחינה כלכלית, אך גם עבור שוק הנדל"ן. אנחנו לא מדברים רק על מבנה חדשני של חללים, אלא גם על השירותים העומדים לרשות האזרח. החידוש מוגבל סביב מושג: זה של '' השכונה 15 דקות ''. ממה הוא עשוי וכיצד הוא מאופיין?

ובכן, אם גם אתם סקרנים לדעת, עליכם לעשות דבר אחד בלבד. קרא בעיון את השורות הבאות. אנו עומדים להסיע אתכם לעתיד הנדל"ן. קודם כל נתחיל בניתוח בעיות טרום קוביד בנדל"ן. אין ספק, גבול שיש להתגבר עליו הוא הקשור לחוסר קיימות סביבתית. באופן כללי, אזורים ירוקים במיוחד רחוקים גם ממצב עירוני. כפי שהציע גם האיחוד האירופי בשנת 2013, ראוי גם לשפר את האזורים הפחות מפותחים, הודות לפרויקטים להגנה על ה"ירוק ". יש יותר ויותר בקשות של קונים אזורי מגורים ליד פארקים או, באופן כללי, לא רחוק מהטבע. יתר על כן, יש לזכור כי אחד החסרונות המורגשים ביותר במהלך הבידוד מיוצג על ידי היעדר מרחבים חיצוניים. אז איך יוגדרו נדל"ן העתיד? כאן מתעצב פרויקט 'שכונה של 15 דקות'. זו רק דרך חדשה להגות מציאות אורבנית. חכם יותר, מהיר יותר ובעיקר מחובר טוב יותר. עברנו אפוא לקפיצה איכותית החורגת ממבנה הנכס בלבד. משכנע וטרנדי פחות או יותר לשוק הנדל"ן. השינוי המהותי ישפיע על השכונות.

על מנת להימנע מנסיעות מוגזמות, במיוחד בערים גדולות, בהן מקרי קוביד מתרבים על בסיס יומיומי, ננסה ליצור שכונות רק 15 דקות מכל השירותים הפוטנציאליים הנחוצים לתפקודם. אבל גם לאזרחים. מעין מערכת עצבים מרכזית עם ערוצי פריפריה מפוזרים היטב ולא ארוכים מדי. פתרון מוערך היטב על ידי החברות הגדולות באירופה ואשר יוביל כנראה את הממשלות השונות להשקיע בו. עם זאת, לא ניתן לדעת מה יהיה העיתוי לאימוץ ההנהלה העירונית החדשה הזו. מה שבטוח הוא שמדובר במהפכה אמיתית שתאמץ את הנדל"ן הנוכחי ותקרין אותם לעתיד. אם אתה סקרן לדעת יותר על כך ועל כמה וכמה חדשות על שוק הנדל"ן, ובכן .. הישאר מעודכן בבלוג Realigro שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB